Beantwoord

MyProximus toont enkel mijn Tuttimus producten (privé) en niet meer info van gsm (werk)

  • 4 October 2018
  • 9 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 1
beste,

reeds een tijdje kan ik via de myproximus app enkel de gegevens van mijn tutimus ( door mijn account in te geven ). Maar ik zie geen gegevens van mijn smartphone zelf. Normaal is dat automatisch ( dacht ik ). dus ik heb normaal twee accounts, 1 prive tutimus en van mijn werk ( gsm ) maar daarvoor moest ik niets ingeven.

groeten,

Jonay
icon

Beste antwoord door ElsJ 4 October 2018, 20:01

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
jherrera normaal dien je je mobile account te koppelen in myproximus, Groeten Els
Reputatie 1
beste Els,

mobiele account ? is dat mijn gsm nummer ? de enige account is die van mijn persoonlijke Tutimus account. en die werkt ..

vroeger moest ik niets doen en het werd automatisch ingesteld in myproximus, dacht ik ... omdat die app op de telefoon zelf zat.

groeten,

Jonay
Reputatie 7
Badge +3
U dient inderdaad u gsmnummer ook te koppelen in myproximus.Groeten Els
Reputatie 1
Dag Els,

en waar kan ik ergens vinden hoe ik het moet doen ?

alvast bedankt,

jonay
Reputatie 7
Badge +3
jherrera als u inlogt op myproximus dan kan u daar onderaan ergens op klikken om u gsmnummer te koppelen. groeten Els
Reputatie 1
Beste Els,

gevonden, maar het werkt niet 😞.
ik vrees dat er meer aan de hand is.

toch heel erg bedankt voor de hulp.

jonay
Reputatie 7
Badge +3
jherrera kan ik nog iets voor je doen. groeten Els
Reputatie 1
Dag Els,

ik vrees er een beetje voor. via een forum zal het een beetje moeilijk gaan.
ik zal in een proximus winkel binnengaan en vragen of ze mij kunnen helpen.

alvast nogmaals bedankt,

Jonay
Reputatie 7
Badge +3
jherrera oke prima moesten er nog vragen zijn, laat het ons gerust weten. Groeten Els

Reageer