Vraag

MyProximus probleem detail factuur

  • 14 September 2021
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Goede Morgen,

ik ben met mijn mailadres op myproximus voor een vast telefoonnummer en twee gsm nummers sedert september.   Echter het vast nummer kan ik de detail van de factuur opvragen maar er kunnen geen details opgevraagd worden voor de twee GSM nummers.

Ik stuurde gisteren reeds een SMS naar 8787 met de melding TONEN, vanop beide gsm’s.  Ik kreeg gisteren avond laat een mail met de waarin me gemeld werd dat het gedetailleerde overzicht voortaan zichtbaar is.  

Ondanks de instructies in de mail zie ik tot op heden nog steeds niet de details van de twee GSM nummers.  

Wat loopt er verkeerd en hoe kan dit verholpen worden aub ?

Dank om mij te helpen.

Mvg

 


7 reacties

@Joel M, Bedankt.   Ik hoor het graag verder.   Mvg Kaat

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kaat VDM Ik heb een dossier 49163763 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het verder onderzoeken en nadien zelf ook contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

OK ingevuld.  Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Kaat VDM in uw forum login profiel (wijzigen en opslaan) zodat Proximus medewerkers op dit forum u kunnen identificeren (klantnr eventuele bijkomende gegevens in vrij veld “ticket”)

Telefoonnummer(s) of adres kan ik nergens ingeven 

Goede Middeag Joel M.

Alles is ingevuld hoor in myproximus…

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kaat VDM Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummers, naam, adres)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Krijgt u een bepaalde foutmelding of zo ? Groetjes,Joel

Reageer