MyProximus niet beschikbaar wegens onderhoud

  • 10 March 2017
  • 47 reacties
  • 3593 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.



47 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn:
van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 18u00.


Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 21 oktober vanaf 20u00 tot 22 oktober om 15u00.


Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
Inderdaad, vandaag zijn er weer werken aan de MyProximus website.

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.


Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Hoe kijkt u deze na? Via de mobiele app of via onze website?

Ook welke browser gebruikt u?

Ik kan helaas via dit portaal geen screenshots openen... :(

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
Bijkomende info. De onbeschikbaarheid van MyProximus zal duren van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 20u00.
Het betreft zowel de website als de app.
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn van 29 juli vanaf 22u tot 30 juli om 14u.


heb je al eens geprobeerd met een open browser in private te gebruiken via toets combinatie (CTRL+SHIFT-P) of (CTRL+SHIFT-N) afhankelijk van browser, of het dan niet lukt?
Het komt omdat ik een adblocker gebruik. Gebruiksvriendelijk hoor!
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 12 augustus vanaf 23u30 tot 13 augustus om 3u30.


Reputatie 4
Badge +2
Wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 19 augustus vanaf 22u tot 20 augustus om 8.45u

die melding heb ik alle enige keren zien verschijnen op mijn computertje 😄
Reputatie 1
Ik hoop dat dat "gebruiksvriendelijker maken" ook inhoudt dat de informatie in "My Proximus" voortaan ook correct zal zijn.

Zaken als mijn "favoriete app" zijn via de site niet aan te passen (enkel via de app, maar die info wordt dan niet overgenomen op de site), en mijn actieve tv-bundel (Netflix) staat ook nergens vermeld (sterker nog: er staat een uitnodiging om mijn Tuttimus te upgraden door er een tv-bundel aan toe te voegen en zo van 2 euro korting per maand te genieten).

Enfin, ik ben benieuwd naar wat er 20 augustus allemaal veranderd zal zijn... 😉
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 9 september vanaf 21u30 tot 10 september om 22u00.

Net geprobeerd op > http://proximus.be/login
en bij mij werkt toch alles nog normaal.
Reputatie 7
Badge +3
Het spijt me. Website is blijkbaar nog niet toegankelijk. We hebben dit doorgegeven aan de bevoegde dienst en hopen dat het snel opgelost gaat zijn.

Groeten,

Tina
Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.

Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jamo, kan je me even melden welk type toestel je gebruikt? Gr Inge
Reputatie 5
Badge +1
En hopelijk wordt dan ook een oplossing gegeven om gebruiks- en oplaadgeschiedenis van de pay and go kaarten in Myproximus terug zichtbaar te maken ... dit probleem blijft maar aanslepen .

Ro
Volgens mij is dit tot hier toe nog nooit zichtbaar geweest voor prepaid P&G kaarten
Reputatie 5
Badge +1
Toch wel Martin, tot voor enkele maanden ,kon je verbruik en herlaad geschiedenis van het gsm nummer verbonden met myproximus petfect raadplegen.
Nu krijg je ofwel indicatie dat er technische problemen zijn, ofwel een scherm met selectiecriteria, datum, nummer, bedrag enz., doch invullen geeft ook geen soelaas.

Maar duidelijk is, dat ik voor mijn gsm pay and go dit steeds heb kunnen nazien, nu niet meer.

Ro
Badge +4
Ik hoop gewoon dat alle producten en verbruik nu te zien gaan zijn zoals het moet, want je zou je er echt aan beginnen ergeren als er niets klopt van wat je ziet 😡
Bij ons zijn de prepaid kaarten elk apart verbonden aan een apart myproximus accoutdu volledig los van het myproximus account met Telefonie+Internet+TV.

NB: Volgens mijn vader is dit al zeker meer dan een jaar dat hij de herlaadgeschiedenis niet meer kan opvragen van die P&G accounts!
Reputatie 5
Badge +1
Martin, mijnpay and go card is eveneens afzonderlijk op een myproximus. Niet op de myproximus van tv, tel en internet.
Reden is simpel. Destijds mochten de gsm nummers met pay and go card niet op de myproximus voor tv,rel en internet. Dat is de reden van de scheiding.
Afzonderlijk myproximus aangemaakt, met maialadres en paswoord.
Mij laatste herlaad eurt dateert juist van een maand geleden en toen kon ik mijn gebruik en herlaadgegevens zeker nog raadplegen, vermits ik het gedaan heb.
Dus wat je vader berreft is blikkbaar raar.

Kan nu eens iemand van Proximus hier een zinnig woord over schrijven, want andes blijven we rond de pot draaien .....

Ro

Reageer