Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.
Bladzijde 1 / 2
Hallo Ro!
Hoe kijkt u deze na? Via de mobiele app of via onze website?
Ook welke browser gebruikt u?
Ik kan helaas via dit portaal geen screenshots openen... :(
Mvg,
Wouter
Hoe kijkt u deze na? Via de mobiele app of via onze website?
Ook welke browser gebruikt u?
Ik kan helaas via dit portaal geen screenshots openen... :(
Mvg,
Wouter
Beste forumleden,
Bijkomende info. De onbeschikbaarheid van MyProximus zal duren van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 20u00.
Het betreft zowel de website als de app.
Bijkomende info. De onbeschikbaarheid van MyProximus zal duren van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 20u00.
Het betreft zowel de website als de app.
heb je al eens geprobeerd met een open browser in private te gebruiken via toets combinatie (CTRL+SHIFT-P) of (CTRL+SHIFT-N) afhankelijk van browser, of het dan niet lukt?
Het komt omdat ik een adblocker gebruik. Gebruiksvriendelijk hoor!
Reputatie 1
Ik hoop dat dat "gebruiksvriendelijker maken" ook inhoudt dat de informatie in "My Proximus" voortaan ook correct zal zijn.
Zaken als mijn "favoriete app" zijn via de site niet aan te passen (enkel via de app, maar die info wordt dan niet overgenomen op de site), en mijn actieve tv-bundel (Netflix) staat ook nergens vermeld (sterker nog: er staat een uitnodiging om mijn Tuttimus te upgraden door er een tv-bundel aan toe te voegen en zo van 2 euro korting per maand te genieten).
Enfin, ik ben benieuwd naar wat er 20 augustus allemaal veranderd zal zijn... đ
Zaken als mijn "favoriete app" zijn via de site niet aan te passen (enkel via de app, maar die info wordt dan niet overgenomen op de site), en mijn actieve tv-bundel (Netflix) staat ook nergens vermeld (sterker nog: er staat een uitnodiging om mijn Tuttimus te upgraden door er een tv-bundel aan toe te voegen en zo van 2 euro korting per maand te genieten).
Enfin, ik ben benieuwd naar wat er 20 augustus allemaal veranderd zal zijn... đ
Het spijt me. Website is blijkbaar nog niet toegankelijk. We hebben dit doorgegeven aan de bevoegde dienst en hopen dat het snel opgelost gaat zijn.
Groeten,
Tina
Groeten,
Tina
Jamo,
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.
Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.
Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim
En hopelijk wordt dan ook een oplossing gegeven om gebruiks- en oplaadgeschiedenis van de pay and go kaarten in Myproximus terug zichtbaar te maken ... dit probleem blijft maar aanslepen .
Ro
Ro
Toch wel Martin, tot voor enkele maanden ,kon je verbruik en herlaad geschiedenis van het gsm nummer verbonden met myproximus petfect raadplegen.
Nu krijg je ofwel indicatie dat er technische problemen zijn, ofwel een scherm met selectiecriteria, datum, nummer, bedrag enz., doch invullen geeft ook geen soelaas.
Maar duidelijk is, dat ik voor mijn gsm pay and go dit steeds heb kunnen nazien, nu niet meer.
Ro
Nu krijg je ofwel indicatie dat er technische problemen zijn, ofwel een scherm met selectiecriteria, datum, nummer, bedrag enz., doch invullen geeft ook geen soelaas.
Maar duidelijk is, dat ik voor mijn gsm pay and go dit steeds heb kunnen nazien, nu niet meer.
Ro
Ik hoop gewoon dat alle producten en verbruik nu te zien gaan zijn zoals het moet, want je zou je er echt aan beginnen ergeren als er niets klopt van wat je ziet đĄ
Bij ons zijn de prepaid kaarten elk apart verbonden aan een apart myproximus accoutdu volledig los van het myproximus account met Telefonie+Internet+TV.
NB: Volgens mijn vader is dit al zeker meer dan een jaar dat hij de herlaadgeschiedenis niet meer kan opvragen van die P&G accounts!
NB: Volgens mijn vader is dit al zeker meer dan een jaar dat hij de herlaadgeschiedenis niet meer kan opvragen van die P&G accounts!
Martin, mijnpay and go card is eveneens afzonderlijk op een myproximus. Niet op de myproximus van tv, tel en internet.
Reden is simpel. Destijds mochten de gsm nummers met pay and go card niet op de myproximus voor tv,rel en internet. Dat is de reden van de scheiding.
Afzonderlijk myproximus aangemaakt, met maialadres en paswoord.
Mij laatste herlaad eurt dateert juist van een maand geleden en toen kon ik mijn gebruik en herlaadgegevens zeker nog raadplegen, vermits ik het gedaan heb.
Dus wat je vader berreft is blikkbaar raar.
Kan nu eens iemand van Proximus hier een zinnig woord over schrijven, want andes blijven we rond de pot draaien .....
Ro
Reden is simpel. Destijds mochten de gsm nummers met pay and go card niet op de myproximus voor tv,rel en internet. Dat is de reden van de scheiding.
Afzonderlijk myproximus aangemaakt, met maialadres en paswoord.
Mij laatste herlaad eurt dateert juist van een maand geleden en toen kon ik mijn gebruik en herlaadgegevens zeker nog raadplegen, vermits ik het gedaan heb.
Dus wat je vader berreft is blikkbaar raar.
Kan nu eens iemand van Proximus hier een zinnig woord over schrijven, want andes blijven we rond de pot draaien .....
Ro
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.