MyProximus niet beschikbaar wegens onderhoud

  • 10 March 2017
  • 47 reacties
  • 3593 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.



47 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Reputatie 5
Badge +1
En hopelijk wordt dan ook een oplossing gegeven om gebruiks- en oplaadgeschiedenis van de pay and go kaarten in Myproximus terug zichtbaar te maken ... dit probleem blijft maar aanslepen .

Ro
Volgens mij is dit tot hier toe nog nooit zichtbaar geweest voor prepaid P&G kaarten
Reputatie 5
Badge +1
Toch wel Martin, tot voor enkele maanden ,kon je verbruik en herlaad geschiedenis van het gsm nummer verbonden met myproximus petfect raadplegen.
Nu krijg je ofwel indicatie dat er technische problemen zijn, ofwel een scherm met selectiecriteria, datum, nummer, bedrag enz., doch invullen geeft ook geen soelaas.

Maar duidelijk is, dat ik voor mijn gsm pay and go dit steeds heb kunnen nazien, nu niet meer.

Ro
Badge +4
Ik hoop gewoon dat alle producten en verbruik nu te zien gaan zijn zoals het moet, want je zou je er echt aan beginnen ergeren als er niets klopt van wat je ziet 😡
Bij ons zijn de prepaid kaarten elk apart verbonden aan een apart myproximus accoutdu volledig los van het myproximus account met Telefonie+Internet+TV.

NB: Volgens mijn vader is dit al zeker meer dan een jaar dat hij de herlaadgeschiedenis niet meer kan opvragen van die P&G accounts!
Reputatie 5
Badge +1
Martin, mijnpay and go card is eveneens afzonderlijk op een myproximus. Niet op de myproximus van tv, tel en internet.
Reden is simpel. Destijds mochten de gsm nummers met pay and go card niet op de myproximus voor tv,rel en internet. Dat is de reden van de scheiding.
Afzonderlijk myproximus aangemaakt, met maialadres en paswoord.
Mij laatste herlaad eurt dateert juist van een maand geleden en toen kon ik mijn gebruik en herlaadgegevens zeker nog raadplegen, vermits ik het gedaan heb.
Dus wat je vader berreft is blikkbaar raar.

Kan nu eens iemand van Proximus hier een zinnig woord over schrijven, want andes blijven we rond de pot draaien .....

Ro
Badge +4
Zijn de werken nu gedaan ? want ik krijg nog steeds een popup dat er werken zijn tot 13 uur maar het is nu 22 uur voorbij.
Ik zie zelf nog geen verandering ! maw alles is nog steeds fout, zelfs met cookies verwijderd 🤢
Bij ons werkt toch alles terug normaal
Reputatie 5
Badge +1
Pay and go herlaadgeschiedenis nog niet raadpleegbaar . Zie attachment.
Wat is hier nu eigenlijk aan de hand en wanneer wordt dit opgelost ? Begint te irriteren !

En reactie van Proximus zelf ? Nihil tot hiertoe .....of vergis ik mij .


Ro
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Hoe kijkt u deze na? Via de mobiele app of via onze website?

Ook welke browser gebruikt u?

Ik kan helaas via dit portaal geen screenshots openen... :(

Mvg,

Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Wouter, zoals ik dat in het verleden steeds gedaan heb.
Ik ga naar MyProximus : https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2FYPA%2Fypa&pv=fls
Log daar in met mijn userid ( mailadres ) en paswoord. En kom dan op myproximus bij mijn gsm nummer, waar hij exact de status van mijn tegoed toont.
Klik ik dan op herlaadgeschiedenis en verbruiksgeschiedenis, krijg ik steeds de foutmelding, die je in bijlage op vorig bericht ziet. Dus geen gegevens, terwijl dit in het verleden zonder problemen werkte.
Waar wil je dat ik de screenshot dan naar toestuur, als je het hier niet kan lezen ?

Ro
Ik krijg gewoon de melding:
⚠️ Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.
Reputatie 5
Badge +1
Wel Martin, dat is juist het probleem.
Die technische problemen blijven maar aanslepen en dit al geruime tijd.
Wanneer wordt dit opgelost ? Dat is de vraag .

Ro
Ik heb daarop ook maar het antwoord (op 0800 22 800 ) dat het gekend is en er aan gesleuteld wordt,
dus is de vraag meer hoelang zal er moeten aan gesleuteld worden ❓
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn:
van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 18u00.


Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
Bijkomende info. De onbeschikbaarheid van MyProximus zal duren van zaterdag 15 juli 22u00 tot zondag 16 juli 20u00.
Het betreft zowel de website als de app.
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn van 29 juli vanaf 22u tot 30 juli om 14u.


Reputatie 2
Badge +1
Bij mij is er nu al niets meer beschikbaar en het is nog geen 22.00u.
met google chrome eens geprobeerd en het werkt nog bij mij.
Ik krijg al uren lang gewoon dit scherm:
http://imgur.com/a/SLlSR

Ik dacht dat het onderhoud maar tot 30 juli ging zijn? Waarom wordt dit ook niet gemeld op die pagina?
heb je al eens geprobeerd met een open browser in private te gebruiken via toets combinatie (CTRL+SHIFT-P) of (CTRL+SHIFT-N) afhankelijk van browser, of het dan niet lukt?
Het komt omdat ik een adblocker gebruik. Gebruiksvriendelijk hoor!
Inderdaad dit is ook een oorzaak dat er dikwijls problemen zijn was ik ondertussen weer uit het oog verloren, bedankt dat je mij er terug aan herinnert hebt (al gebruik ik die nu niet meer)
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 12 augustus vanaf 23u30 tot 13 augustus om 3u30.


Reageer