Vraag

Myproximus - mijn premium club

  • 18 February 2018
  • 3 reacties
  • 518 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Vrijdag 16 02 deed ik een bestelling van 2 x een aankoopbon voor 5 € ter waarde van 1.300 x 2 punten. Totaal puntensaldo van mij was 2.797 ,na bestelling 197 .

Maar de administratieve afloop is zeker niet correct verlopen :
1. Er werd 1 mail gekregen met als bijlage 1 aankoopbon voor 5 €
2. Een tweede mail gekregen dat de bestelling niet kon uitgevoerd worden en dat ik binnen de punten zou terugkrijgen na een tijdje ...

Bij nazicht in myproximus stelde ik het volgende vast :

Op 16 02 stonden 4 transacties.
1. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld.
2. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld.
3. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt
4. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt

Volgens mij werd mijn transactie voor de bestelling van 2 aankoopbonnen dubbel geboekt. Maar dan nog had ik toch nog een tweede mail dienen te krijgen voor de twee correct bestelde aankoopbon.

Heb dan gewoon uit myproximus van de twee correcte aankoopbonnen de codes afgeprint, en deze werden in de winkel aanvaard.

Nu nog staan de twee niet uitgevoerde bestellingen in myproximus. Kunnen deze verwijderd worden en/of geblokkeerd. Want ik zou niet willen als mijn puntenkrediet oploopt, dat deze toch nog eens automatisch uitgevoerd worden.

Concreet:
- fout was het dubbel uitvoeren van mijn bestelling
- slechts 1 mail ontvangen voor 1 aankoopbon met code
- mail die fout was dat mijn punten terug op mijn bonus zouden komen na een tijdje

Kunnen jullie nazien ? Indien nodig stuur ik via privébericht mijn lidnummer van "mijn premium club".
Ro

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
reacties van se support dienst myproximus - premium club ??
Reputatie 5
Badge +1
Waarom reageert hier niemand op van support myproximus toepassingen.
Geen antwoord hier, stuur ik een brief met mijn klacht naar directie.
Onbeantwoord probleem kan niet ....
Reputatie 7
Badge +1
Gisteren kreeg ik een mail aan van de Premium club. Dit ivm toevoeging mobiele data. 500 MB en 2 GB. Prima gedaan alleen waarom maar geldig voor 1 maand terwijl belminuten op de GSM tot 12 maanden geldig blijven. Is het mogelijk dat dit voor de mobiele data ook aangepast kan worden naar 12 maanden.

Reageer