Beantwoord

MyProximus Mail : toegang tot mijn diverse alias-emailadressen lukt niet meer via proximus mail

  • 6 February 2018
  • 5 reacties
  • 1034 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties
Naast mijn basis e-mailadres in "@skynet.be" heb ik nog 3 aliassen in "@skynet" en 1 in "@proximus" dus 1 basis mailbox en 4 aliassen.
Sinds de nieuwe website MyProximus slaag ik er niet meer in toegang om te krijgen tot deze alias-mailboxen noch om ze te openen noch om ze te lezen .
Het basis emailadres is geen probleem.
Alle mailboxen kan ik ook normaal gebruiken als ik rechtstreeks inlog via "skynet" en niet langs de website MyProximus ga.
Als ik inlog op de website MyProximus ,dan naar proximus mail ga, dan naar" kies een andere mailbox" , dan verschijnen alle mailboxen en kan ik er een alias selecteren, maar als ik dan op "mails
lezen" druk , krijg ik alle mails van mijn basismailbox te lezen en niet deze van de geselecteerde mailbox.
Alhoewel alle alias-mailboxen zijn opgeslagen in myProximus en daar ook genoteerd staan als "contacten" kan ik deze niet meer lezen bij het inloggen via MyProximus . Ik kan hier wel e-mails versturen, maar heb er nadien geen toegang toe.
Bij de vorige website had ik daar geen problemen mee.
Kunt u dit terug in orde krijgen ?
Waarvoor dank bij voorbaat !
icon

Beste antwoord door LinosD 8 February 2018, 08:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, we zullen dit nakijken voor je, kan je me via volgende link, je mailgegevens even doorsturen. Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
nihil
TIP: Mss toch best dat je die mail adressen doorgeeft via de link die GeertC u gegeven geeft, dus via privébericht ipv via het openbaar forum, want je zou wel opeens heel veel mails kunnen ontvangen 😉 ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Verwijder best even, zoals Martin al heeft aangehaald, deze post, of minstens de mailadressen. We ontvingen ze ook via privébericht, waarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +4
Even double postje, maar: de andere mails die je vermeldt zijn geen aliassen, maar zoals je zelf al aangaf, afzonderlijke mailboxen (met in principe allemaal een ander wachtwoord). Als je via MyProximus op mails lezen klikt, word je onmiddellijk doorverwezen naar onze webmail. Als je reeds aangemeld bent op webmail krijg je dus ook enkel de mails van die mailbox te lezen op dat moment. Voor de mails van de andere mailboxen zal je dus moeten afmelden, en opnieuw aanmelden (op Webmail) met de gegevens van die specifieke mailboxen.

Om privacyredenen, is het sinds juli 2017 niet meer mogelijk om (rechtstreekse) toegang te krijgen tot je mails via MyProximus.

Reageer