Beantwoord

MyProximus Loyalty even niet beschikbaar


Badge
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 July 2019, 08:53

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Badge
(Ik heb nog een screenshot toegevoegd)

Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Daarom dat ik dringend mijn punten moet kunnen inruilen, dan heb ik weer beltegoed.
Badge
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert

Dank u
Badge
EVEN. Hoe lang is EVEN?


Nog geen nieuws?
Badge
Ik wacht nog steeds... 🤔
louter ter bijkomende info: pas maandag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.
De site om punten in te ruilen werkt niet, "tijdelijk onbeschikbaar" luidt het, maar het tijdelijke wordt blijkbaar het eeuwige...Je wordt gesust met de tekst dat omruilen nog tot november mogelijk is, maar ik wil ze nu omruilen omdat ik ze nu nodig heb! Hoelang gaat deze situatie nog duren?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Groeten Geert
Proximus premium club werkt al een tijdje niet door technische problemen Maar dit blijft duren!
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Groeten Geert
ok merci
Wanneer gaat de Premium weer werken??
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Proximus premium club werkt al een tijdje niet door technische problemen Maar dit blijft duren!
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?


Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
De site om punten in te ruilen werkt niet, "tijdelijk onbeschikbaar" luidt het, maar het tijdelijke wordt blijkbaar het eeuwige...Je wordt gesust met de tekst dat omruilen nog tot november mogelijk is, maar ik wil ze nu omruilen omdat ik ze nu nodig heb! Hoelang gaat deze situatie nog duren?
Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Wanneer gaat de Premium weer werken??
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?


Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
We zouden dus geen Premiumpunten kunnen omruilen voor 1 augustus. Dus naar de film gaan met 2 tickets, lukt niet voor einde juli? Net nu de Lion King speelt. 👏👏🏻👏🏽👏🏿Ik kan die film dus niet gaan zien met Premium punten, want hij speelt maar tot 30/7. Ik wilde kijken hoeveel punten 2 tickets kosten aan punten, maar zelfs dat kan ik niet zien.
Ben ook al dagen aan het kijken want zou heel dringend mijn punten willen inruilen. 1 aug met zekerheid???
Reputatie 7
Badge +3
Ik wil wel wachten, maar heb toch een vraag. Kan iemand mij zeggen hoeveel punten je nodig hebt voor 2 filmtickets voor Trioscoop? Als ik dat weet, weet ik of ik genoeg punten gespaard heb en kan ik wachten.☺️
Reputatie 7
Badge +3
Ik wil wel wachten, maar heb toch een vraag. Kan iemand mij zeggen hoeveel punten je nodig hebt voor 2 filmtickets voor Trioscoop? Als ik dat weet, weet ik of ik genoeg punten gespaard heb en kan ik wachten.☺️
Wij hebben momenteel zelf ook geen toegang tot de catalogus om dit na te kijken, mijn excuses.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Weet iemand anders het toevallig (uit ervaring)?
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen Elma,,
ik heb het verder nagevraagd:
2 Kinepolis movie tickets = 5800 punten
1 Imagix movie ticket = 2500 punten
groeten,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella

We zijn 1 augustus en bijna 22u maar ik kan nog steeds niet mijn punten inruilen. 💩
_

Reageer