Beantwoord

MyProximus Loyalty even niet beschikbaar


Badge
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 July 2019, 08:53

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 5
Badge +2
aan de persoon die mijn puntjes gestort heeft veel dank, ik zal zeker genieten van mijn foto's, ik weet niet hoe ik een privébericht moet sturen, maar zeer hartelijk bedankt
een goed weekend en nog veel plezier in alles wat je doet
die staan er nog tussen
>

Reputatie 7
Badge +3
En gulle onbekende schenker heeft me mijn ontbrekende 221 punten overgemaakt. Bedankt. Ik ga genieten van de film, samen met mijn hubby.😍
Badge
Aha! Eindelijk terug beschikbaar 😀
_

Reputatie 5
Badge +2
ik heb gisteren mijn punten ingewisseld voor een code van smartphone om foto's te bestellen, maar de code nog niet ontvangen, kan wel drie dagen duren, vroeger had je de code bijna direct, nog eventjes wachten
bestelling is gelukt maar staat nog op wacht
Ben ook al dagen aan het kijken want zou heel dringend mijn punten willen inruilen. 1 aug met zekerheid???
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen Elma,,
ik heb het verder nagevraagd:
2 Kinepolis movie tickets = 5800 punten
1 Imagix movie ticket = 2500 punten
groeten,
Tina
Reputatie 5
Badge +2
ik hoor dat het moeilijk is om punten om te wisselen, ik wissel normaal mijn punten in om een bon voor smartphone te kopen om foto's te laten afdrukken
ik heb nu 2857 punten maar daarvoor heb je 3000 punten nodig, spijtig want ik heb 143 punten te kort. Ik vind het genant maar ik weet niet aan wie ik het moet vragen om eventueel punten bij te schrijven.

misschien heeft iemand wat puntje over maar anders is het toch vriendelijk dat iemand er toch al wil naar kijken
mijn nr is 244 0000 2398 69 187

vele groetjes aan iedereen van het forum, ik ben al veel geholpen door het forum en daar ben ik heel tevreden over

Over het nieuwe programma enjoy, ben ik minder tevreden, het is niet gemaakt voor de trouwe klanten die al jaren klant zijn maar dan ook niet meer zo jong, die leeftijdsgroep wordt al te veel vergeten.
Reputatie 7
Badge +3
IK heb mijn tickets gekregen en al mijn plaatsen gereserveerd bij Kinepolis. Nu nog lekker genieten van de film "The Lion King". 😎
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella

We zijn 1 augustus en bijna 22u maar ik kan nog steeds niet mijn punten inruilen. 💩
Reputatie 7
Badge +3
We zouden dus geen Premiumpunten kunnen omruilen voor 1 augustus. Dus naar de film gaan met 2 tickets, lukt niet voor einde juli? Net nu de Lion King speelt. 👏👏🏻👏🏽👏🏿Ik kan die film dus niet gaan zien met Premium punten, want hij speelt maar tot 30/7. Ik wilde kijken hoeveel punten 2 tickets kosten aan punten, maar zelfs dat kan ik niet zien.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Badge
(Ik heb nog een screenshot toegevoegd)

Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Daarom dat ik dringend mijn punten moet kunnen inruilen, dan heb ik weer beltegoed.
Reputatie 7
Badge +3
_


Bedankt Heidi.
Dan kom ik nog net 221 punten te kort. Wie wil me helpen? Mijn nummer om over te dragen is: 2440000236677476
Als je toch niets met je punten doet, kan je mij met 221 punten een groot plezier doen.😀
Badge
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert

Dank u
Badge
EVEN. Hoe lang is EVEN?


Nog geen nieuws?
Badge
Ik wacht nog steeds... 🤔
louter ter bijkomende info: pas maandag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.
Reputatie 7
Badge +3
Ik wil wel wachten, maar heb toch een vraag. Kan iemand mij zeggen hoeveel punten je nodig hebt voor 2 filmtickets voor Trioscoop? Als ik dat weet, weet ik of ik genoeg punten gespaard heb en kan ik wachten.☺️
Reputatie 7
Badge +3
Punten overdragen naar een andere klant lukt ook nog niet voor 6/8.
Inderdaad dit klopt want zoals gemeld werd in een ander topic wordt er aan het systeem Premium/bizz club gewerkt en om die reden gedeactiveerd, dan werd eerst gemeld dat het op 1 augustus, en even later op maandag 5 augustus, zou terug in orde komen.
Reputatie 2
Badge

Ik wil mijn premium club punten omruilen maar heb 156 punten te weinig ik krijg er geen bij. heeft er iemand soms enige over zodat ik toch nog ze kan inruilen alvast bedanktDag alainhome, ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella

en waar vind ik dat topic ?

Reageer