Vraag

myproximus leeg na overname

  • 8 September 2022
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik het abonnement van mijn gescheiden man over genomen via overnameformulier, waardoor ik blijkbaar nu alsnog een nieuw klantnummer heb gekregen.

 

In de MyProximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven, de naam van mijn ex man en dus foutief geslacht.


Daarbij kan ik nergens mijn producten (blanco pagina) of de facturen (error) zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is ook geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen of om het klantnummer te wijzigen.

 

Ook is mijn Skynet email hieraan gekoppeld als login email die ik voor haast alles gebruik dus ik kan die niet missen.

 

Heb ook al gewacht tot de factuur vandaag aankwam voor eventuele nieuwe login gegevens maar je kunt enkel inloggen via email en wachtwoord en niet met mijn nieuwe klantnummer of activeringscode.

 

Weet ook niet of er iets fout is gelopen met de registratie aangezien ik toch op mijn factuur WEL correcte informatie krijg op mijn oude skynet email.

 

Kan iemand mij verder helpen om:

 

- het oude klantnummer te verwijderen en het nieuwe klantnummer toe te voegen/activeren.

- te zorgen dat myproximus werkt en niet 'leeg' is. En ook mijn ex zijn naam en oude gegevens niet meer weergeeft maar mijn gegevens.

 

Met vriendelijke groet 


4 reacties

is het dit
→ Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus → optie ik “wil beheerder worden” enz….

dat je geprobeerd hebt.

In ieder geval als het niet lukt kunnen de Prox forummedewerkers je wel verder helpen als ze hier (morgen) langskomen.

Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.  

is het dit
→ Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus → optie ik “wil beheerder worden” enz….

dat je geprobeerd hebt.

In ieder geval als het niet lukt kunnen de Prox forummedewerkers je wel verder helpen als ze hier (morgen) langskomen.

Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.  

Hallo

Het enige dat veranderd is sinds donderdag is dat mijn oude klantnummer nu is verwijderd en ik producten zou kunnen toevoegen.

Maar ik kan nog steeds geen producten toevoegen aangezien als ik op die knop druk moet ik opnieuw inloggen en dan gebeurd er niets, enkel de knop 'aanmelden' wordt grijs en niets laad.

Waarschijnlijk is dit omdat ik geen beheerder ben? Maar ik kan niet beheerder worden aangezien de optie ontbreekt als ik de door u  vermeldde instructies volg. 

Is het eventueel ook niet mogelijk om mijn oud emailadres (nog een Skynet) als loginadres over te dragen naar een blanco nieuw myproximus account en los te koppelen van mijn huidige account met al deze problemen, errors en foutieve informatie? Kan dan zelf opnieuw registreren onder mijn Skynet emailadres en mijn klantnummer daarop activeren.

 

Is het eventueel ook niet mogelijk om mijn oud emailadres (nog een Skynet) als loginadres over te dragen naar een blanco nieuw myproximus account en los te koppelen van mijn huidige account met al deze problemen, errors en foutieve informatie? Kan dan zelf opnieuw registreren onder mijn Skynet emailadres en mijn klantnummer daarop activeren.

 

probeer deze procedure eens of het zo lukt :

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

Al je producten zien in MyProximus | Proximus

 

Als het op die manier ook niet lukt zaleen Proximus forummedewerker (moderator) je hierbij moeten verder helpen dan.

Na nogmaals verschillende keren de procedure te volgen is het uiteindelijk gelukt, niet omdat ik iets anders deed of voorbije uitleg hielp, maar gewoon na de 10de keer ofzo ging het plots wel door naar de juiste pagina, vervelende buggy website voor een internet provider... :/

Ben ik nu terug beheerder van mijn myproximus account met het juiste klantnummer, maar alsnog met de naam van mijn ex-man en titel. Kan deze ook niet zelf wijzingen omdat ze grijs en niet selecteerbaar zijn. En misschien eveneens mijn geboortedatum toevoegen?

Kan iemand dit snel nog wijzigen? (alle info staat in mijn forum profiel)

Reageer