Vraag

MyProximus leeg, Geen producten te vinden op mijn naam en alle andere problemen

  • 27 December 2018
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken

Ik ben nu al 3 weken bezig om te horen waarom dat MyProximus leeg is , ik mijn eigen producten niet meer kan zien en zelf geen data extra aanvragen.

Ik heb zo gezegd geen producten in MyProximus, het enigste wat ik zie is OEPS... KOM LATER TERUG. Dus ik bel naar de klantendienst SPECIFIEK naar de MyProximus afdeling & sturen ze mij een hele hoop mails met links die ik dan zelf maar moet zien op te lossen, ik heb daar allemaal geen tijd voor...; De 2de keer net hetzelfde, dat waren dus de meest weggegooide 90minuten van mijn leven. 3de keer was vandaag : ik zei beleefd dat ze nog eens wouden kijken want ik het wel beu aan het worden was. Zegt de persoon aan de andere kant dat ze mij een mail gaan sturen met wat ik moet doen... ik vertel de man dat ik ALLES al is heb gedaan en dat dat niet werkt. krijg ik als antwoord dat als het kapot is dat ik maar "moet" wachten, dat komt wel goed... Service NIHIL...

Bij mijn verbruik OEPS... U pakket is verouderd en u kan dit niet aanpassen gelieve ons te bellen.
Wat doet deze brave betalende werkende mens... ik bel! Ik wil graag mijn pakket aanpassen om ervoor te zorgen dat ik toch in orde ben met een nieuw pakket, ook mijn data is op dus had graag naar een duurder en ongelimiteerd pakket overgestapt. Ik leg trouwens ook uit dat ik niet op het internet kan bestellen wegens problemen via MyProximus. Dus de mevrouw zegt aan de andere kant van dat is dan een verhoging naar 42euro voor je mobiele pakket... ik vraag of ik dan niet kan genieten van de webdeal en maar 37 euro ipv 42 moet betalen... ah nee , ge belt he meneer, dan moet je dat maar op MyProximus doen... leg de mevrouw vriendelijk uit dat ik NIETS kan doen in MyProximus en dat ik wel MOET bellen. Na mij een 15minuten in de wacht te zetten zegt de mevrouw: Er is een probleem met je producten, ik kan dat niet aanpassen want voor ons heb jij geen producten... ik maak een dossier op en je zult binnen de week antwoord krijgen...

Dus niets hiervan is mijn schuld, ik wil overstappen naar een ander pakket, dat omwille van jullie slechte userplatform niets deftig werkt, terwijl ik enkel aan het lijntje word gehouden, een WEEK moet wachten?

Ik WAS heel tevreden over jullie producten en diensten, maar dit heeft een serieuze krak in het vertrouwen in jullie gegeven.

ik hoop dat dit nog voor het weekend opgelost is... want ik werd beter geholpen bij de concurrent...

2 reacties

Ook wou ik nog even vermelden, als dit niet opgelost is voor het weekend dat ik alles wat er al fout is gelopen + de reacties van de klantendienst zal doorsturen naar de ombudsdienst voor Telecom.

Heel het forum hier staat vol klachten... dat is toch niet normaal! misschien ook de link doorsturen van ddit forum met alle klachten zodat de ombudsdienst ook eens kan bekijken hoe het hier in zijn werk gaat!
Vandaag nog eens via de chat geprobeerd, in plaats van 3 dagen is het nu al 2 weken...
GEWOON OM ALLES DEFTIG TE REGELEN...

Planning vandaag: TELENET bellen & even naar de ombudsdienst mailen

Reageer