Beantwoord

MyProximus is leeg

  • 9 februari 2018
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
icon

Beste antwoord door Antoon1 9 februari 2018, 11:55

Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen
Reputatie 6
Badge +1
Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Reputatie 5
Badge +3
Hier geen problemen, alles werkt.
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Reputatie 5
Badge +3
Dat zal inderdaad de reden zijn wat Antoon aanhaalt.
Reputatie 6
Badge +2
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen

Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd 😉
Reputatie 6
Badge +2
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd ;-)

beter een goede buur dan een verre vriend

😂 😂 😂

Toch nog iemand met goede buren ! Ruilen ???