Beste antwoord door Antoon1
Bekijk origineelMyProximus is leeg
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
This topic has been closed for comments
beter een goede buur dan een verre vriend
😂 😂 😂
Toch nog iemand met goede buren ! Ruilen ???
Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....
Hier geen problemen, alles werkt.
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.