Beantwoord

MyProximus GSM status raadplegen

  • 26 January 2018
  • 32 reacties
  • 790 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Sinds enkele dagen gemerkt dat de site MYPROXIMUS van design veranderd is ... maar de werking is er nog steeds niet.
Wij kunnen wel via het GSM nummer het resterende bedrag raadplegen, maar als je dan klikt op "meer details " , krijg je een scherm OEPS ....
Dit is niet nieuw , maanden geleden hebben we dit zelfde probleem aangekaard, en met de software destijds kon dit niet verholpen worden ... men ging er aan werken... maar nu blijkt de software wel al aangepast te zijn op bepaalde facetten van het visuele, maar aan de werking nog duidelijk niet.
Wij kunnen dus nog steeds niet het detail van het verbruik raadplegen ...
Op beeld 1 hebben we ons nummer gewist voor privacy redenen, maar in een privé bericht kan ik dit wel doorgeven.
Maar ik ga er vanuit dat dit een algemeen probleem is en geen probleem voor Ă©Ă©n specifiek nummer.
Graag nu eindelijk een oplossing !

Ro
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 February 2018, 09:07

Bekijk origineel

32 reacties

nu zie ik regelmatig het volgende staan :
Data national Data session 0 MB -€ 0.4235 ????



niettegenstaande mobiel data uit staat op mijn smartphone, vanwaar komt dit dan ?

Of slaat dit op sms versturen?
Reputatie 5
Badge +1
Aan Thomas P . ,


Thomas heb nog eens geprobeerd. Eerste maal aanklikken oproep en herlaadgeschiedenis . Foutcode.
Tweede maal aanklikken, zelfde foutcode. Derde maal aanklikken, dan pas krijg ik de details van oproep en herlaadgeschiedenis te zien.
We zullen dan maar steeds blijven aanklikken tot we een resultaat bekomen zeker ? Gebruiksvriendelijk is dat zeker niet en bijkomend, men is nooit zeker dat het lukt .
Kan hier geen betere zekerheid ingebouwd worden, zodat een opvraging van de eerste maal wel lukt. Dat zou normaal zijn.

Vriendelijke groeten.

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ro, onder de grafiek kan je de details opvragen. Ik zie op je printscreen dat deze een foutmelding geeft en heb ondervonden dat deze inderdaad soms niet laadt. Best even dan de pagina opnieuw laden.

Ook rekening mee houden dat het laden van de details wat tijd in beslag neemt. Bij mij duurde dit een 10-tal seconden. Mijn excuses hiervoor. Zoals ik al zei, IT blijft bezig de ontwikkeling volledig te vernieuwen.

Edit: Heb er iets te lang over gedaan om mijn bericht te typen. Ik zie dat je het zelf intussen hebt gevonden. 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Thomas,

Bedankt voor de info, we zullen het voorlopig zo houden met verschillende malen te proberen.
Mocht er later toch nog een probleem opduiken,laten we het jullie wel weten.
Dank in ieder geval en nog een prettige dag.


Ro
ThomasP;

Data national / Data session / 0 MB / -€ 0.4235
slaat dit op sms versturen ?
Reputatie 7
Badge +6
Martin, het voorbeeld in je prinscreen? Kan je me even via PM de desbetreffende GSM nummer doorgeven? Dan controleer ik het even.
Ok verstuurd
bedankt.

Reageer