Beantwoord

MyProximus GSM status raadplegen

  • 26 January 2018
  • 32 reacties
  • 790 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Sinds enkele dagen gemerkt dat de site MYPROXIMUS van design veranderd is ... maar de werking is er nog steeds niet.
Wij kunnen wel via het GSM nummer het resterende bedrag raadplegen, maar als je dan klikt op "meer details " , krijg je een scherm OEPS ....
Dit is niet nieuw , maanden geleden hebben we dit zelfde probleem aangekaard, en met de software destijds kon dit niet verholpen worden ... men ging er aan werken... maar nu blijkt de software wel al aangepast te zijn op bepaalde facetten van het visuele, maar aan de werking nog duidelijk niet.
Wij kunnen dus nog steeds niet het detail van het verbruik raadplegen ...
Op beeld 1 hebben we ons nummer gewist voor privacy redenen, maar in een privé bericht kan ik dit wel doorgeven.
Maar ik ga er vanuit dat dit een algemeen probleem is en geen probleem voor één specifiek nummer.
Graag nu eindelijk een oplossing !

Ro
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 February 2018, 09:07

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 5
Badge +1
We hadden gehoopt dat iemand van het Proximus team hier zou op antwoorden.
- Wat is hier aan de hand ?
- Wordt er aan gewerkt en/of is de technische dienst hiervan op de hoogte ?
- Dit probleem om historiek van verbruik na te zien voor payandgo is niet nieuw , maar er verandert niks, ook nu niet, na een nieuw design ( en of nieuwe software ?? ) voor myproximus.

We hopen op een finale oplossing ?
Reactie Proximus team ?

Ro
Reputatie 5
Badge +1
Wanneer oplossing ?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Kan je ons de afbeeldingen doorsturen via ons Facebook kanaal?
Wij kunnen via dit kanaal helaas geen afbeeldingen openen in onze software omgeving.
Excuses voor het ongemak...

Groetjes,
Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Dag Wouter M,

spijtig genoeg heb ik geen Facebook account ...
Maar als jullie nu gewoon aanloggen ( zoals elke gebruiker trouwens ) op Proximus Forum en je scrollt naar deze vraag, kan je toch gewoon de print screens raadplegen.

In de screens heb ik wel het GSM nummer uitgedaan ( privacy ), maar in een privaat bericht geen probleem om het nummer door te sturen.
Wanneer je dus aanlogt in MYPROXIMUS, krijg je het beginscherm.
Bij het aanklikken van "Mijn krediet en verbruik", krijg je het volgende scherm.
Maar als je dan verder wel naar "Oproep- en herlaadgeschiedenis", krijg je een blanco scherm.
Dit is de link van dit scherm : https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__/overview/creditHistory?msisdn=0475xxxxxx.
Dus geen gegevens , zoals vroeger trouwens.
En dit probleem is dus nog niet opgelost.

Als je wil dat ik de print screens op een andere manier doorstuur, geen maar een seintje, maar spijtig genoeg met FACEBOOK gaat het niet .

Groeten
Ro
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M,

geen reactie meer van U ?
Ging U dit niet nakijken ?

Ro
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M ,

het raadplegen van oproep- en herlaadsgeschiedenis voor pay and go kaart op myproximus werkt nog steeds niet. Maar ook krijg ik geen enkele feedback van jullie ...

Ro
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Mijn excuses voor het late antwoord, heb de screenshots kunnen nakijken.
Kan je via een privébericht mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor je na.

Groetjes,
Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M,

dank voor de reactie. GSM nummer is doorgestuurd via privébericht.


Ro
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M , al kunnen nazien wat het probleem is ?
Reputatie 5
Badge +1
Aan Wim VL?

Via een privebericht vroeg ik aan de support medewerkers om mij het ticket nummer te gevn, waarmee ze mij issue in behandeling namen. Geen enkele reactie. Waarom ?

Ro
Reputatie 6
Badge +3
Roger, de bestelling is gedaan maar moet nog helemaal ingebracht worden in ons systeem, plus de synchronisatie tussen de verschillende infokanalen, je ontvangt de info zo snel mogelijk. Je begrijpt ook dat er een weekend tussen zit, niet ? Groeten. Jan
Reputatie 5
Badge +1
Aan JanDe,

bedankt voor je reactie.
Maar moet je daar een "bestelling" voor plaatsen , om een ticket aan te maken voor een probleemstelling ?
Dat is toch maar gewoon een ticket aanmaken met de gegevens van het probleem.
Of noemen jullie dat intern ook een "bestelling" opmaken ?
Ik probeer gewoon te begrijpen ...

Ro
Reputatie 5
Badge +1
JanDe,

Wanneer denk je dat je mijn een ticket nummer kan doorgeven, zodat mijn probleem met myproximus, raadplegen oplaad en verbruiksgeschiedenis kan raadplegen voor mijn pay and go kaart.

Ro
Reputatie 5
Badge +1
Aan ThomasP,

Via privebericht gevraagde gegevens door gestuurd.

We verwachten verdere info.

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dit zelf even getest en krijg inderdaad hetzelfde. Op andere accounts geen problemen. Ik heb de nodige gegevens doorgestuurd naar onze ontwikkelaars en wacht op een antwoord.

Geen ticketnummer want het is per mail. 😉 Maar ik houd je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +6
Probleem is gevonden en onze IT ontwikkelaars zijn druk bezig het op te lossen.

Tip! Als je een smartphone hebt, kan je ook je verbruik controleren via de MyProximus app!
Reputatie 5
Badge +1
ThomasP,

Dat is snel gevonden !
En bedankt voor de reactie.
Kan zijn dat het verbruik ook via de link die je geeft te raadplegen is, maar op myproximus zijn alle tools voorradig, en dien ook te werken, niet ?

Kan ik een seintje van jou krijgen als het finaal opgelost is ?

Groeten

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Uiteraard moeten ze zowel via de app als de website werken. Dat is ook de reden dat onze IT ontwikkelaars dit aan het onderzoeken en oplossen zijn. Ik volg het mee op en laat je inderdaad iets weten zodra het is opgelost.
Reputatie 5
Badge +1
ThomasP,

Nog een desillusie bij, ik heb je link eens aangeklikt. Dit via mijn ipad.
Je krijgt de keuze finaal,om je nog niet aangerekend verbruik of reeds gefactureerd verbruik te raadplegen.
Aanklikken, dien je userid en paswoord te geven. Uiteindelijk voor de twee toepassingen blanco pagina.
Hoogstwaarschijnlijk ook niet voor payandgo ...
Ik verwacht gewoon een oplossing via myproximus, klassieke manier , zoals het probleem initieel gemeld is.
Hopelijk niet te lang wachten.

Ro
Inderdaad dat is het probleem dat het niet voor P&G werkt !!!
Reputatie 5
Badge +1
Nochtans stelt ThomasP dat ze het probleem gevonden hebben en er aan gewerkt zal ....(?) worden.
Duidelijk gesteld dar het over payandgo gaat.

Laten we een beetje vertrouwen geven , nu ze blijkbaar weten waar het probleem is. Alhoewel ik het probleem reeds een eerste keer aangebracht heb in juli 2017. Toen vergde het een aanpassing in een volgende softwre release ... die is er blijkbaar tot nu nog niet gekomen.

Enfin, ij vertrouw ThomasP nu in zijn info en wacht op concrete info ( = oplossing ) .


Ro
Reputatie 7
Badge +6
Hey Ro, IT heeft het intussen opgelost. De ontwikkeling voor prepaid was nog niet klaar maar door een fout was het al wel geïmplementeerd. Dit is nu rechtgezet. Onze ontwikkelaars blijven natuurlijk wel nog bezig met de verdere ontwikkeling zodat dit in de toekomst ook wordt vernieuwd.
Reputatie 5
Badge +1
Goede morgen ThomasP,


Ik begrijp je antwoord niet goed.
Is het mrobleem volgens jou opgelost, zodat ik mij verbruik en oproepgeschiedenis nu kan raadplegen ???

Niets is minder waar . Juist geprobeerd. Geeft ook een foutmelding weer

Graag meer duidelijkheid.


Ro
wonder boven wonder het werkt nu inderdaad wel bij mij 👍
Reputatie 5
Badge +1
Bij jou wel . Super !

Ik zal wel weer de uitzondering zijn zeker ?

Graad duidelijkheid van ThomasP. Thomas je hebt mijn userid en paswoord, kan je zelf eens testen.


Ro

Reageer