Beantwoord

MyProximus - Extra gebruikers voor kinderen

  • 1 February 2018
  • 4 reacties
  • 568 Bekeken

Hallo,

Graag zou ik voor mijn kinderen een MyProximus account hebben waar ze elk hun eigen verbruik in de gaten kunnen houden.
Echter vind ik nergens online een uitleg hoe je dat moet doen.
Momenteel zit mijn zoon aangemeld via mijn account maar heeft hij uiteraard véél te véél rechten (facturatie, aankoop extra volume, wijzigen opties, etc..)

Kan iemand mij hierin verder helpen aub?

Dank bij voorbaat!
icon

Beste antwoord door Wim 1 February 2018, 10:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bart,

Dat is een mooi voorstel (eigen MyProximus app voor kinderen) maar op dit moment is dat niet mogelijk. Indien dat in de toekomst zou kunnen dan worden onze klanten automatisch van ingelicht.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Zie info op onderstaande link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mypx_web/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website.html

Groetjes,Joel
Reputatie 7
Badge +6
Dag FGosselin en Bart C.,
Je kunt perfect het gebuik van je kinderen in het oog houden (ik doe dat trouwens ook), via een toegevoegde account in de MyProximus app.
Het enige wat je kinderen moeten doen, is eerst een aparte account aanmaken. Dit is heel eenvoudig.
Alle info vind je op deze pagina.
En op deze pagina waar ook een handige video staat.

Succes!
Mvg,
Wim
Ik zit met dezelfde vraag, is het niet mogelijk om een “eigen” MyProximus-app te ontwikkelen die door de ouders aangemaakt wordt, maar waar het kind enkel zijn verbruik kan raadplegen en waar de ouders het volledig overzicht en rechten behouden?

Reageer