Beantwoord

MyProximus app werkt niet

  • 9 januari 2018
  • 6 reacties
  • 2004 Bekeken

Hallo,
Sinds ik de laatste update gedaan heb van de MyProximus app, toch wel al enkele weken geleden, kan ik deze app niet meer gebruiken. Wanneer ik hem open, geeft hij mij de keuze tussen aanmelden via MyProximus account, of mijn 4G inschakelen en wifi uitschakelen.
Het probleem is, eender wat van deze 2 ik ook doe, ik krijg steeds hetzelfde beeld waarop staat 'Oeps er ging iets mis! Kon geen verbinding maken met de server!'
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw gedownload.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Pitbull666 15 januari 2018, 10:37

Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, verbinding 1ste maal via 4G, en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan

grtz
marc
Bekijk origineel

6 reacties

Op 3G dan
4G? En als mijn iPad geen 4G heeft kan ik die app niet gebruiken? Wordt enkel op WiFi gebruikt
Tnx Pitbull, werkt weer prima dankzij jouw stappen!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Shari, kan je ons via een bericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan maken wij een dossier op voor onze My Proximus team. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 1
Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, verbinding 1ste maal via 4G, en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan

grtz
marc
Mijn Myproximus app werkt niet meer. Als ik hem open sluit hij zich onmiddellijk. Heb hem al gereinstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde

Reageer