Vraag

MyProximus app, oude account blijft bestaan

  • 13 September 2019
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

In het verleden was ik klant bij Proximus. Na enkele jaren te zijn aangesloten bij een andere provider ben ik sinds gisteren terug aangesloten bij Proximus met een pack (internet-tv-gsm)
Bij het aanmelden in de MyProximus app merk ik echter dat mijn oud klantennummer nog gekoppeld staat aan mijn e-mail adres. Met als gevolg dat ik volgens de app geen producten heb...
Een nieuw account aanmaken lukt niet want dan krijg ik de melding dat het e-mail adres reeds in gebruik is.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hey Jan, kan je eens proberen via andere browser en/of de huidige cookies te deleten? Nadien eens opnieuw proberen? Als je op Mijn klantenprofiel klikt, krijg je dan een foutmelding of wat zie je precies? Groetjes IngeDc

Eerste stap lijkt gelukt te zijn.

 

Tweede stap: ik geraak ingelogd, maar wanneer ik klik op “Mijn klantenprofiel” of “Mijn meldingen” gebeurt er niets…Hierdoor kan ik dus niet huidig klantennummer en activatiecode invoeren.

 

Enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Reputatie 5
Badge +2

Hey Jan,

Je zou de mogelijkheid moeten hebben op MyProximus (de webversie) om de onderstaande stappen uit te voeren :

Inloggen met je huidige emailadres-Mijn account- Mijn klantenprofiel Beheersrechten opzeggen → deze stap zal het oude klantnummer doen verwijderen

Inloggen met je huidige emailadres - Mijn account - Mijn klantenprofiel - Beheerder worden → Aan de hand van je huidige klantnummer en activatiecode.

Kan je dit eens proberen?

Groetjes IngeDc

Dank je, IngeDc. Zonet profiel ingevuld met nieuwe klantennummer. Oud klantennummer is dus gelinkt aan mijn e-mailadres, kan je dit zo achterhalen of stuur ik je best een privé bericht? 

Reputatie 5
Badge +2

Hey Jan,

Kan je ons in je profiel de betrokken klantgegevens bezorgen?Dan kunnen we dit even verder voor je nakijken.

 

Groetjes IngeDc

Ik heb exact hetzelfde probleem: bij het aanmelden in de MyProximus app merk ik dat mijn oud klantennummer nog gekoppeld staat aan mijn e-mailadres. 

Historiek is anders: ik heb mijn telecomcontract dat ik in persoonlijke naam bij Proximus had (oud klantennummer) enkele maanden geleden overgedragen aan mijn eigen vennootschap (nieuw klantennummer). 

Kan een moderator dit zo snel mogelijk (laten) oplossen aub? Veel dank.

 

Reputatie 7
Badge +3
Dag Angéliquederycke,
Ik zie dat jouw e-mailadres van gmail en het hierbij horende MyProximus account gekoppeld zijn aan het klantennummer waarop je nieuwe pack actief staat. Het lijkt me in orde zo. Mocht je nog problemen ondervinden, laat je dit maar gerust weten.
Groetjes,
Antonella
als je eventueel een ander mailadres of alias hebt zou je een nieuw account kunnen aanmaken.
Anders afwachten tot de proximus medewerkers je hierbij verder helpen om je e-mail te ontkoppelen van je oud account.

Bedankt Martin voor het antwoord.

Een ander e-mail adres is echter geen optie...
als je eventueel een ander mailadres of alias hebt zou je een nieuw account kunnen aanmaken.
Anders afwachten tot de proximus medewerkers je hierbij verder helpen om je e-mail te ontkoppelen van je oud account.

Reageer