Beantwoord

MyProximus app

  • 27 October 2017
  • 20 reacties
  • 847 Bekeken

weet er iemand hoe het komt dat ik nog altijd de oude versie heb van myproximus op mijn gsm ik heb er hem al een paar keer afgesmeten zelfs vandaag nog maar ik krijg altijd weer de oude als ik hem terug dauwlood en dat is erg frustrerend kan er mij iemand helpen
icon

Beste antwoord door AkiW 26 January 2018, 14:26

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag kleine, de uitrol van de nieuwe MyProximus app is gebeurd in stadia verspreid over zo'n 2 weken. Sinds 7/11 is de nieuwe app 100% uitgerold. Je zou deze intussen moeten hebben. Indien je deze nog niet hebt, kan je best de app nog eens volledig verwijderen en opnieuw installeren.
Beste Thomas
Ik heb reeds de nieuwe versie kunnen installeren en alles werkt super
Reputatie 7
Badge +1
Weet iemand raad. Op mijn IphoneSE IOS 11.1 werkt mijn Myproximus app niet. Op andere IPhone5C en IPad mini met lagere IOS geen probleem. Heb de app er al af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Geen avance.
Reputatie 7
Badge +1
Weet iemand raad. Op mijn IphoneSE IOS 11.1 werkt mijn Myproximus app niet. Op andere IPhone5C en IPad mini met lagere IOS geen probleem. Heb de app er al af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Geen avance.
Zie bovenstaand. Weer hetzelfde probleem. Op mijn IphoneSE IOS 11.2.2 werkt MyProximus app niet. Op andere iPhone5C en 2 andere iPads geen probleem. Is deze app misschien gebonden aan maximum aantal installeren. Heb de app er al afgehaald en opnieuw opgezet.
Reputatie 7
Badge +1
Weet iemand raad. Op mijn IphoneSE IOS 11.1 werkt mijn Myproximus app niet. Op andere IPhone5C en IPad mini met lagere IOS geen probleem. Heb de app er al af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Geen avance.
Zie bovenstaand. Weer hetzelfde probleem. Op mijn IphoneSE IOS 11.2.2 werkt MyProximus app niet. Op andere iPhone5C en 2 andere iPads geen probleem. Is deze app misschien gebonden aan maximum aantal installeren. Heb de app er al afgehaald en opnieuw opgezet.


Hallo PX. Hebben jullie al een antwoord hierop. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Antoon,

kan je mij je gsm nr doorgeven via deze privé link? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kan je vertellen welke foutmelding je dan precies ziet?

Ik kijk dit na

Groeten,

Aw
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Antoon,

dossier nr 32586679 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en jou ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon,

dossier nr 32586679 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en jou ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw

Beste Aw,

Tot op dit moment nog niets vernomen en het is ook nog niet opgelost. Als ik in MyProximus kijk bij mijn klachten in behandeling komt dit nummer, 32586679, niet voor. Zou U misschien kunnen navragen hoever het hiermee staat. Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Antoon,

bij navraag aan de bevoegde dienst, hebben ze het volgende aangeraden. Je moet je probleem ( foutmelding) aanmelden bij het knopje" Help & Support" op je MyProximus app zelf. Daarna zal je teruggecontacteerd worden voor oplossing ervan.

Groeten,

Aw
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon,
bij navraag aan de bevoegde dienst, hebben ze het volgende aangeraden. Je moet je probleem ( foutmelding) aanmelden bij het knopje" Help & Support" op je MyProximus app zelf. Daarna zal je teruggecontacteerd worden voor oplossing ervan.

Groeten,

Aw

Geachte Aw,
Bedankt voor het antwoord. Maar het knopje help en support staat niet in Myproximus app op mijn GSM. Als ik ´Bel ons´ pak en ik ga verder krijg ik een error. Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we U niet helpen. En nu, hoe wordt ik nu verder geholpen. Dit duurt alweer 10 dagen.
Groetjes, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Beste Antoon,

aangezien, je probleem nog steeds niet opgelost is, heb ik de MyProximus dienst gevraagd om je spoedig via email (jouw skynet.be) terug te contacteren voor een oplossing.

Groeten,

Aw
Reputatie 7
Badge +1
Beste Antoon,
aangezien, je probleem nog steeds niet opgelost is, heb ik de MyProximus dienst gevraagd om je spoedig via email (jouw skynet.be) terug te contacteren voor een oplossing.

Groeten,

Aw

Hallo AW,
Bedankt. Hoor het dan wel. Prettig weekend verder.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Beste Antoon,
aangezien, je probleem nog steeds niet opgelost is, heb ik de MyProximus dienst gevraagd om je spoedig via email (jouw skynet.be) terug te contacteren voor een oplossing.
Groeten,
Aw


Hallo AW,
We zijn weer 2 dagen verder. Nog steeds geen bericht en het werkt nog steeds niet. Never ending Story ?
Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Antoon,

je wordt aangeraden om de support/helpdesk van Apple hiervoor te contacteren om dit via hen te laten nakijken. De MyProximus app zou moeten werken bij alle iPhone types. In jouw geval, is dit een toestelgerelateerd probleem.



Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon,

je wordt aangeraden om de support/helpdesk van Apple hiervoor te contacteren om dit via hen te laten nakijken. De MyProximus app zou moeten werken bij alle iPhone types. In jouw geval, is dit een toestelgerelateerd probleem.



Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw


Hallo AW,

Bedankt zal ze bellen.

Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon,

je wordt aangeraden om de support/helpdesk van Apple hiervoor te contacteren om dit via hen te laten nakijken. De MyProximus app zou moeten werken bij alle iPhone types. In jouw geval, is dit een toestelgerelateerd probleem.



Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw


Heb Apple gebeld en die zegt dat dit een PX probleem is. Graag indien mogelijk een zeer snelle oplossing vanuit PX. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

wanneer je op de MyProximus app gaat op je Iphone , moet je met je Iphone even heen -en weer schudden. Daarna verschijnt er een pop-up ( vakje) op je Iphone scherm waar je je probleem ( foutmelding) kan "melden" aan onze MyProximusdienst. Zij gaan je dan rechtstreeks terugcontacteren voor een oplossing. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

wanneer je op de MyProximus app gaat op je Iphone , moet je met je Iphone even heen -en weer schudden. Daarna verschijnt er een pop-up ( vakje) op je Iphone scherm waar je je probleem ( foutmelding) kan "melden" aan onze MyProximusdienst. Zij gaan je dan rechtstreeks terugcontacteren voor een oplossing. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw


Bedankt. Done, Zie onderstaand. #16495
Bedankt voor je feedback!
Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag om de MyProximus-app nog beter te maken.
Dit kanaal is uitsluitend bedoeld voor feedback over de MyProximus-app. We kunnen niet elk bericht beantwoorden maar als je een probleem hebt gemeld met de app, dan ontvang je een melding wanneer dit probleem opgelost is.
Heb je een andere vraag over onze producten of diensten? Vind een antwoord online of contacteer ons via https://www.proximus.be/contact
.

Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

wanneer je op de MyProximus app gaat op je Iphone , moet je met je Iphone even heen -en weer schudden. Daarna verschijnt er een pop-up ( vakje) op je Iphone scherm waar je je probleem ( foutmelding) kan "melden" aan onze MyProximusdienst. Zij gaan je dan rechtstreeks terugcontacteren voor een oplossing. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw


Beste AW,
MyProximus app op mijn IPhone SE werkt weer. Nieuwe update 4.3.0. Bedankt PX
Grtj, Antoon
Reputatie 2
Goed om te horen Antoon!

Reageer