Beantwoord

MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken

  • 4 November 2021
  • 35 reacties
  • 1471 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn MyProximus account verwijderen om nadien een nieuw account te kunnen maken met hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer. Ik heb al een nieuwe activatiecode per post ontvangen maar kan mijn oude account is nog actief. Ik heb begrepen dat enkel Proximus dit account kan verwijderen. Kan dit bij deze gebeuren?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Luc.M 5 November 2021, 09:15

Bekijk origineel

35 reacties

Bedankt voor de snelle reactie; ik heb de gegevens aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JelleP er werd al een dossier opgemaakt voor de dienst MyProximus, ik geef de gegevens door aan je dossierbeheerder. Zij zal je verder contacteren! Groetjes, Heidi

Bedankt, ik hoop het want dit sleept al weken aan :-(

Reputatie 7
Badge +3

@JelleP 

alle info van beide klantennrs is doorgegeven aan de dossierbeheerder zodat je account kan nagekeken en het nodige gedaan

groeten

Tina

Bedankt om het door te geven; ze hebben eerst gezocht op het klantnummer maar dat is inderdaad niet gelinkt. Mijn vraag was om het account op mijn email adres te verwijderen. Dat is tot nu toe nog niet gelukt precies. Ik blijf hopen. 

Reputatie 7
Badge +3

@JelleP Ik heb de info bijgevoegd in uw dossier 50201610.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hier juist hetzelfde . 

Een verkeerde geboortedatum die verschijnt op mijn proximus app zodat ik niks kan wijzigen, ( blijkbaar van hun staat mijn geboortedatum wel juist ingevuld op hun website .  meermaals gebeld en via de chat contact opgenomen en telkens zijn ze er mee bezig duurt al paar maanden, maar lekker verder cashen omdat er in mijn dorp wegenwerken zijn die dan een kabel meehebben zodat ik niet op wifi kan . En het slechtste is dan nog dat ze zomaar 1 gb per maand erbij voegen zodat ik 5 euro extra betaal . Ik kom er onnozel van !! 

 

Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvakken kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Robinvdm Dossier 51686348 is aangemaakt.Dossierbeheerder gaat het nakijken en dan zelf met u contact opnemen.Groetjes,Joel

@Joel M dankuwel

Reageer