Beantwoord

MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken

  • 4 November 2021
  • 35 reacties
  • 1407 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

kan je in je profiel het nieuwe klantennummer invullen?

het mailadres/login die je wil gebruiken?

welk is het oude klantennr?

Graag zo veel mogelijk info zodat we dit kunnen nakijken…

en laat ons iets weten als het ingevuld is? Dank

Groeten

tina 

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Reputatie 1

beste Tina, ik heb de info aangevuld. dank !

 

Ik probeer al weken hetzelfde gedaan te krijgen: mijn MyProximus account verwijderen, maar de technische diensten laten me keer op keer weten dat ze er mee bezig zijn, dat het nog een uurtje gaat duren. Dat het nog twee dagen zal duren…. ondertussen al weken aan de gang. Kan er iemand bij Proximus me écht helpen aub?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JelleP kun je in het klantprofiel hier je klantgegevens en login van MyProximus toevoegen, aub? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JelleP er werd al een dossier opgemaakt voor de dienst MyProximus, ik geef de gegevens door aan je dossierbeheerder. Zij zal je verder contacteren! Groetjes, Heidi

Bedankt, ik hoop het want dit sleept al weken aan :-(

Reputatie 7
Badge +3

Dag @veertje ik heb dossier 50185536 opgemaakt voor onze dienst MyProximus, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste Heidi,

ik kan nog steeds niet verder. hebt u nieuws voor mij ivm bovenstaand dossier aub ? My proximus heeft mij nog niet gecontacteerd.  gewoon mijn oude proximus account verwijderen zodat ik een nieuwe account met mijn zelfde email adres kan aanmaken AUB.

dank !

      

Reputatie 1

beste Antonella, is er ondertussen nieuws over mijn dossier. ben nog steeds in het ongewisse en kan niet verder.

dank voor bericht. 

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

vervelend dat het nog niet opgelost is.

ik zoek hulp via andere kanalen!

groeten

Tina

Reageer