Vraag

myproximus account activeren probleem

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 709 Bekeken

Hallo,

Ik heb op naam van de zaak nu ook een myproximus-account gekregen. Ik moest de instructies volgen, wat ik gedaan heb. Ik heb dan een bevestigingsmail gekregen waar ik men emailadres moest valideren en telkens ik dit probeer krijg ik volgende melding: Error Page Exception
[h4]SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below.[/h4]

Ik kan dus niet inloggen en ook men account niet activeren.

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel,
Is het een volledig nieuw account dat je hebt willen aanmaken?
Zou je via uw profiel het telefoonnummer en e-mailadres kunnen invullen.
Dan kunnen we alles voor je nakijken.
Grtn Koen
Beste,

Ja het is een volledig nieuw account, maar het gaat over emailadres m****@h** en niet dit account waar ik nu mee schrijf. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel,
Ik zie dat dit e-mailadres nog nergens aan gekoppeld is dus zou een volledig nieuwe inschrijving moeten lukken.
Kan je via uw profiel het klantnummer aanvullen? Dan kijken we daar ook na of er iets geregistreerd is.
Mvg, Koen
Dag koen,

Zoals ik al zei gaat het niet over het account waar ik nu mee schrijf want via dit emailadres heb ik al een myproximus account. Via de zaak wou ik nu een nieuw account aanmaken, maar dit lukt nog steeds niet. Ik heb het klantennr van de zaak ingevuld op dit account zodat u het kan nakijken.
Reputatie 7
Badge +3
Michiel,
we hebben via het hotmailadres je login opgezocht (volledig mailadres hier op forum om privacyredenen aangepast met sterretjes) en effectief niks gevonden qua login voor MyProximus!
Als we via het klantennummer van de zaak een opzoeking doen voor MyProximus, is er een login met gelinkt mailadres van guido. Laatste login poging op 13-8.
Dus er zijn toch verschillende registraties. Vandaar dat het volgens ons niet in orde kan komen.
Wat vraag ik de collega's van MyProximus ? Dat ze alles onder het klantennummer van de zaak cleanen/resetten en dat je opnieuw kan beginnen met het gewenst hotmail-adres ?
Graag spoedig feedback. Bedankt.
Groeten,
Tina
Beste Tina,

Heb ondertussen gebeld,het is inorde. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Oh fijn !
bedankt voor feedback :-)
groetjes,
Tina