Vraag

MyProximus aanpassingen

  • 29 December 2017
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Al geruime tijd kan ik 'My proximus' niet gebruiken zoals het hoort. Als ik inlog en ik klik een link aan om informatie op te vragen, wordt mij steeds opnieuw gevraagd een accountnaam aan te maken. ik kan maw mijn facturen ed niet raadplegen.
Ook lukt het niet om mijn e-mailadres aan te passen. ik heb al verschillende pogingen ondernomen, maar bij het opslaan gebeurt er niets.
Nog een ander probleem is dat ik mijn gespaarde punten niet kan gebruiken. Ik zou graag de punten inruilen, maar dit lukt niet. Zowel niet op de PC als via de smartphone.
Zijn er oplossingen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zelf heb ik tot op heden weinig of geen problemen met de toepassing MyProximus, maar het onderwerp komt op het forum inderdaad regelmatig aan bod....
Vraag: vormt procedure "login en/of paswoord vergeten" geen mogelijke oplossing?

P.S.
Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers op dit publiek forum kunt u eventueel het volgende doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn nr - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - internet - andere vraag (onderaan webpagine e-mail ons)
Ter Info: Hier is de oplossing (bijna) altijd de zelfde (afgeleid van al de topics omtrent het zelfde thema) dat prox een aanpassing moet doen, en je het niet zelf kunt oplossen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam van My Proximus doorsturen? Dan bekijken we even jouw My Proximus profiel. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer