Vraag

myproximus

  • 20 August 2022
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1

Als ik inlog op myproximus, staat er bij mijn producten een gsm nummer dat al geruime tijd is afgesloten. Ik kan dus mijn werkelijke producten niet zien, en ook niet het verbruik.

Hoe krijg ik dit terug in orde aub?


3 reacties

Reputatie 1

Het is sinds een half uur geleden helemaal vanzelf in orde gekomen.

Raar maar waar.

inieder geval bedankt.

mss door deze procedure te volgen:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

 

En anders wachten tot een Prox medewerker hier maandag terug langskomt om je verder te helpen.

Reputatie 5
Badge +2

@leo_028 Heb je de tip van Martin al kunnen proberen? Heeft dit je probleem opgelost?

Reageer