Beantwoord

MyProximus

  • 17 januari 2018
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Kan iemand dit eens voor mij checken , blijft daar maar staan die rode mededeling. Zou verdwijnen bij volgende aanrekening, maar er is een creditnota verschenen en de rode tekst blijft staan.
Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan.
Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?

icon

Beste antwoord door WouterM 20 januari 2018, 19:17

Hallo Peter!

Via dit kanaal kunnen wij helaas geen bijlagen openen op het forum kanaal in de software omgeving waar we in werken, excuses voor dit technisch ongemak.
Je kan bijlages doorsturen via ons facebook kanaal. :)

Groetjes,
Wouter
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Peter, de bijlagen dat je verstuurd hebt zijn niet zichtbaar. Kan je jouw vraag verduidelijken, zodat we je beter kunnen helpen. Groetjes, Aziz
Reputatie 6
Badge +2
Vreemd dat de bijlagen niet zichtbaar zijn, ik probeer het opnieuw. Er is wel een foutcode pagina niet beschikbaar op het forum.



Op myproximus blijft een aanvraag in het rood staan. Er blijft een buiten bundel staan van Eur 5,16.
Volgens de opties heb ik een Unlimited Calls\National-International, maar als ik meer specifiek kijk staat dit niet actief.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Peter!

Via dit kanaal kunnen wij helaas geen bijlagen openen op het forum kanaal in de software omgeving waar we in werken, excuses voor dit technisch ongemak.
Je kan bijlages doorsturen via ons facebook kanaal. :)

Groetjes,
Wouter

Reageer