Vraag

MyProximus

  • 26 December 2017
  • 9 reacties
  • 522 Bekeken

Ik geraak ingelogd op Myproximus, maar wanneer ik een item aanklik, krijg ik de boodschap dat deze pagina niet langer beschikbaar is. Een "404-error"

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Thierry, kan je ons bevestigen dat het ondertussen gelukt is ? Bedankt. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Het probleem is gekend bij onze diensten, er wordt aan gewerkt. Hopelijk snel beter nieuws. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +4
Beste Antoon, waar vind je dit verbruik terug? In de lopende perionde zie ik enkel verbruik voor je gsmnummer . Ik vrees dus dat we eventuele verdere details pas kunnen nakijken op je factuur zodra deze opgemaakt is. Groetjes Freya
heb je al eens geprobeerd met een ander browser of heb je al geprobeerd door cookies en historie te wissen of het dan werkt!
Hi Jan

Ik heb gelijkaardige problemen met MyProximus. Er is geen informatie beschikbaar over mijn account en/of abonnement. Wanneer ik probeer door te klikken bekom ik eveneens 404-pagina's.

Groeten,
Didier
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij geen probleem alleen bij bij Surf-Free anytime heb ik al een verbruik zowel op Smart+25 en mijn chip in de iPad. Volgens mij kan dit niet heb mobiele data op mijn iPad nog niet aangehad en dit is ook niet gekoppeld aan mijn Smart+25. Hallo PX kunnen jullie dit even rechtzetten.
Alvast bedankt.
Ik heb precies hetzelfde probleem als @zaltgaanja. Hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
Reputatie 1
My Proximus is niet beschikbaar : melding van HTTP 500 fout op server van Proximus
Ik kan begrip opbrengen dat Proximus met een groot technisch probleem zat op 8/1/2017 tussen 20u-22u
Het minste wat men dan tegenover trouwe klanten kan doen : enige vorm van excuses via welke soort media dan ook : op die manier kan u het respect van " trouwe" klanten herwinnen
Nogmaals Proximus werkt aan uw communicatie!!!!
Beste,

Wij krijgen bij het raadplegen van Mijn Producten of Mijn Facturen ook steeds de HTTP 404 error.
Kan dit nagekeken worden aub?

Alvast bedankt om ons op de hoogte te houden.

Reageer