Vraag

My Proximus werkt (al heel de dag) niet

  • 24 October 2019
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,

 

Inloggen op ‘MyProximus’ werkt al de hele dag niet. Telefonisch zei de Proximus operator mij dat ik niet met Google Chrome zou mogen inloggen.  Is dit zo? 

Lijkt mij in elk geval erg vreemd. Eén van de grote telecomoperatoren die er niet slaagt om MyProximus met een veel gebruikte browser te laten werken. 

Bovendien krijg ik nu als boodschap ‘Server Error’.  Wanneer zal u dit kunnen oplossen?

Voorziet u hier een compensatie voor de klanten? Want van een bedrijf als Proximus mag ik toch verwachten dat de service naar KMO’s optimaal is? Niet? 

Dank voor uw snelle feedback! 


2 reacties

TUI: morgen zullen de mensen van het Proximus forumteam je hiermee wel verder helpen als ze hier terug langskomen.

Trouwens je kunt eens proberen met een ander browser om te zien of het dan wel lukt want als het klopt wat ze je telefonisch gezegd hebben dan zou het met een ander browser wel moeten lukken en ik vrees dat het met een ander browser ook niet gaat lukken, tenzij het met chrome ook zou lukken als de cookies en geschiedenis eens eerst gewist hebt.

Of probeer het eens als  chrome openstaat en je drukt op de toetscombinatie  CTRL+SHIFT+N dan opent de browser in cognito en surf dan eens naar http://myproximus.be of het dan lukt.

Reputatie 7
Badge +3

@BrunoDK 

Beste,

ik heb zlf net via google Chrome een succesvolle login zonder melding van problemen kunnen maken;

Is het voor jou ondertussen ook gelukt ?

Kan je eventueel cookies verwijderen ? Dat helpt vaak ook …. 

Laat maar weten als je onze hulp nog nodig hebt.

Groetjes,

Tina

Reageer