Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 September 2019
  • 34 reacties
  • 1034 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus



Hmm, zijn er IT-problemen?

Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...

Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
icon

Beste antwoord door ThierryW 25 September 2019, 17:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout2  Kan je nog eens opnieuw testen? Groetjes, Antonella

Dank u

is gelukt

 

Reputatie 7
Badge +2

@Torhout ivan 

hallo Ivan,

we hebben net alles eens telefonisch overlopen en we geraken er wel uit !

Hou je ons op de hoogte ?  Dank u wel

Tina

Hey alles werkt perfect uitgezonderd proximus pickx

alvast mijn dank

 

Reputatie 7
Badge +4
@ AntonellaD

mijn toegangsprobleem is inderdaad op 25/09 opgelost met een nieuw paswoord (en op 26/09 ook een brief hieromtrent ontvangen)

Dank u ook aan @CharlotteD & ThierryW
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Torhout ivan  je kunt vandaag vanaf 17u een nieuwe login aanmaken en koppelen aan het nieuwe klantnummer. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +4
Px-medewerkers zullen u een nieuw paswoord opsturen via e-mail wanneer ze uw bericht oppikken



P.S.

Indien u op GSM gebruik maakt van de MyPx app wordt geen login &pasword gebruikt

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mypx_app/particulieren/discover/news/apps/myproximus-app.html
Reputatie 7
Badge +2

@Torhout ivan Volgens de info van de dossierbeheerder zou alles ondertussen moeten werken.Groetjes,Joel

Dank u

alles werkt pe

Hey

Goedemiddag

tot op heden nog niets vernomen.

Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,



Bedankt voor je berichtje. Ikzelf heb net even getest met mijn persoonlijk account via Internet Explorer en daar geraak ik ingelogd.

Via Edge en Firefox blijft hij momenteel wel draaien.



Kan je even in je mailbox zien? Ik heb van hieruit een reset van je paswoord uitgevoerd en krijg toch de melding dat dit naar je emailadres werd gestuurd. Ik zie laatste succesvolle inlogsessie op 14/09/2019.
Reputatie 7
Badge +4
Thanks @ Charlotte

Een kopie van uw bericht hierboven vind ik terug, van een reset paswoord zelf voorlopig evenwel nog niets (ook niet in spam)
Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan  Mijn excuses voor de vertraging. Ik heb nu een escalatie van het dossier aangevraagd via mijn verantwoordelijke voor een snellere behandeling. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4
Probleem blijft ook met internet explorer (11); ik probeer het later vandaag nog eens

Nog niets.

het begint op mijn systeem te werken

niets opgelost 

geen factuur 

ik wil dat dit opgelost is tegen woensdagmiddag 12/02/2020.

ik begrijp het niet

met vriendelijke groeten

ivan roose

 

 Goede middag 

nog steeds niets ontvangen.

waar wachten jullie op.

 

Reputatie 7
Badge +4
Geen wijziging t.o.v. allereerste bovenstaande post, ook niet met Chrome …

-> graag (IT-)oplossing dus ...
Reputatie 7
Badge +3
@SuzyQ @M_016 Zijn de problemen van de baan? Groetjes, Antonella
Reputatie 7
Badge +4
@M_016 kan je nog eens je mailbox controleren of je nu een e-mail hebt ontvangen in verband met een reset wachtwoord?
Ik kan nog steeds niet inloggen op pc op MyProximus, ik had ook via mail een nieuw wachtwoord gevraagd maar heb nog geen reactie gehad. Ik kan ook niet opnieuw inschrijven omdat mijn email reeds in gebruik is. We blijven rondjes draaien. Groetjes Suzy
Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Het dossier is nog in behandeling. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
@M_016 Fijn om te horen! Bedankt!

@SuzyQ Vul je even je klantgegevens aan in je profiel? Dan kijken we dit graag verder voor je na.



Groetjes,

Antonella
Ik heb hetzelfde probleem, ik dacht ook dat ik het juiste ww had maar ik kreeg ook geen toegang op pc, wel op gsm maar ik durf daar niet uitloggen omdat ik er dan misschien nergens meer op geraak.

Ik ben dan voor 15 min. geblokkeerd, ik probeer een nieuw ww aan te vragen en ik krijg de melding dat mijn adres niet terug gevonden wordt. Wanneer ik me dan opnieuw wil registreren, blijkt mijn emailadres reeds in gebruik te zijn en moet ik inloggen met mijn emailadres...…….en zo blijven we in rondjes draaien.

Met mijn man zijn email lukt het wel om een nieuw ww. aan te vragen maar die heeft een apart account voor werkgsm. Hoe kan ik nog inloggen op pc?
Reputatie 7
Badge +2

Excuses, Ivan,

nog eens gevraagd om je dossier ivm login te behandelen

Deze dienst stuurt mail met info als ze dit gedaan hebben.

Groetjes,

Tina

Ok dank u