Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 September 2019
  • 34 reacties
  • 1081 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus

Hmm, zijn er IT-problemen?
Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...
Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
icon

Beste antwoord door ThierryW 25 September 2019, 17:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Dank u

alles werkt pe

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Volgens de info van de dossierbeheerder zou alles ondertussen moeten werken.Groetjes,Joel

Dank u

is gelukt

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout2  Kan je nog eens opnieuw testen? Groetjes, Antonella

Hey

goedemiddag

kan nog steeds niet inl

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Torhout ivan  je kunt vandaag vanaf 17u een nieuwe login aanmaken en koppelen aan het nieuwe klantnummer. Grt, Heidi

Hey alles werkt perfect uitgezonderd proximus pickx

alvast mijn dank

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan 

hallo Ivan,

we hebben net alles eens telefonisch overlopen en we geraken er wel uit !

Hou je ons op de hoogte ?  Dank u wel

Tina

Nog niets.

het begint op mijn systeem te werken

niets opgelost 

geen factuur 

ik wil dat dit opgelost is tegen woensdagmiddag 12/02/2020.

ik begrijp het niet

met vriendelijke groeten

ivan roose

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan  Mijn excuses voor de vertraging. Ik heb nu een escalatie van het dossier aangevraagd via mijn verantwoordelijke voor een snellere behandeling. Groetjes, Antonella

Ondertussen al meer dan 20 dagen 

Ik krijg zelfs geen factuur

Nog steeds niet opgelost .

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Het dossier is nog in behandeling. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

 Goede middag 

nog steeds niets ontvangen.

waar wachten jullie op.

 

Ok dank u

Reputatie 7
Badge +3

Excuses, Ivan,

nog eens gevraagd om je dossier ivm login te behandelen

Deze dienst stuurt mail met info als ze dit gedaan hebben.

Groetjes,

Tina

Hey

Goedemiddag

tot op heden nog niets vernomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Ik heb hiervoor een dossier 44298389 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

 

Dag Koen

de gegevens zijn aangepast zoals je hebt gevraagd 

 

Dag Koen in zal dit deze avond doen.Mijn oude login met mijn e-mail adres mag dan volledig verwijderd worden.

alvast beda

Reputatie 7
Badge +4

Dag Ivan,
Ik heb alles nagekeken en kan geen account vinden op uw nieuw klantnummer.
Dus ga je een volledig nieuwe inschrijving moeten doen met de activatiecode van 1 van uw 3 laatste facturen van uw nieuw klantnummer.
Als je hetzelfde e-mailadres wil behouden gaan we ook uw eerste account moeten schrappen als daar geen producten meer op actief staan.
Kan je dan uw ‘oude’ login aanvullen via uw klantgegevens?

Dan brengen we dit voor je in orde.

Mvg, KoenN
 

 Beste

ik kan niet registreren op de app met mijn nieuwe gegevens 

ik kan wel nog inloggen met mijn vorig klant nr

Krijg steeds de melding dat de activatiecode   verkeerd is

Reputatie 7
Badge +3
@M_016 Fijn om te horen! Bedankt!
@SuzyQ Vul je even je klantgegevens aan in je profiel? Dan kijken we dit graag verder voor je na.

Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +4
@ AntonellaD
mijn toegangsprobleem is inderdaad op 25/09 opgelost met een nieuw paswoord (en op 26/09 ook een brief hieromtrent ontvangen)
Dank u ook aan @CharlotteD & ThierryW
Ik kan nog steeds niet inloggen op pc op MyProximus, ik had ook via mail een nieuw wachtwoord gevraagd maar heb nog geen reactie gehad. Ik kan ook niet opnieuw inschrijven omdat mijn email reeds in gebruik is. We blijven rondjes draaien. Groetjes Suzy