Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 September 2019
  • 34 reacties
  • 1078 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

34 reacties

Bijkomende info: en dit geld ook voor Myprox van een Pay&G0 op je gsm/smartphone.
Op andere toestellen zoals pc/laptop.... kun je nu ook aanvinken om de login te onthouden zodat geen wachtwoord meer iedere keer moet invoeren

 

Hey

goedemiddag

kan nog steeds niet inl

 Beste

ik kan niet registreren op de app met mijn nieuwe gegevens 

ik kan wel nog inloggen met mijn vorig klant nr

Krijg steeds de melding dat de activatiecode   verkeerd is

Reputatie 7
Badge +4

Dag Ivan,
Ik heb alles nagekeken en kan geen account vinden op uw nieuw klantnummer.
Dus ga je een volledig nieuwe inschrijving moeten doen met de activatiecode van 1 van uw 3 laatste facturen van uw nieuw klantnummer.
Als je hetzelfde e-mailadres wil behouden gaan we ook uw eerste account moeten schrappen als daar geen producten meer op actief staan.
Kan je dan uw ‘oude’ login aanvullen via uw klantgegevens?

Dan brengen we dit voor je in orde.

Mvg, KoenN
 

Dag Koen in zal dit deze avond doen.Mijn oude login met mijn e-mail adres mag dan volledig verwijderd worden.

alvast beda

Dag Koen

de gegevens zijn aangepast zoals je hebt gevraagd 

 

Ondertussen al meer dan 20 dagen 

Ik krijg zelfs geen factuur

Nog steeds niet opgelost .

 

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout ivan Ik heb hiervoor een dossier 44298389 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel