Beantwoord

My Proximus: Mijn Support

  • 7 February 2018
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Hoi.

Online kan je een email zenden.

Daarvan krijg je een dossiernummer.

Nu keek ik en blijkt een klacht afgesloten.

"We informeren u bij deze dat uw klacht afgesloten werd. U zal in de komende dagen meer informatie ontvangen via brief of e-mail.
Indien u geen informatie ontvangt binnen de 3 dagen, kan u ons steeds bellen op 0800/22.800.
Met vriendelijke groeten,
Uw klantendienst"

Helaas bleek al eerder dat er géén informatie kwam, niet per post, niet telefonisch en niet per mail.

Middels zijn de meeste klachten wel opgelost maar wil men er aub op toezien dat de klant sowieso een email ontvangt. Met vermelding van reden van sluiten klacht/probleem/andere en aangereikte oplossing ?

Vaak blijkt dat niet te gebeuren.
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 February 2018, 10:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Peter66, ik zie dat je dossier nog in behandeling is. Ik zie wel dat je meerdere tickets had opgemaakt omtrent hetzelfde. Dubbele tickets worden dan gesloten om efficiënter te werken.
Het dossier waar nu op gewerkt wordt is het reeds bestaande 32810161. De laatste update hieromtent was gisteren. Zodra het dossier is afgesloten, zal je op de hoogte worden gebracht.

Tip, je kan deze normaal gezien ook via je MyProximus je openstaande dossiers raadplegen.
ThomasP, Is het niet zo dat na een zeker tijd via MyProximus het dossier als afgesloten staat gemarkeerd niettegenstaande het nog verder door een bevoegde dienst/persoon verder onder behandeling kan zijn?
Reputatie 7
Badge +6
De weergave van de lopende dossiers loopt synchroon. Maar niet alle dossiers kan je opvolgen. Dit hangt er vanaf wat de inhoud is. Klachten die je zelf hebt gemeld kan je bijvoorbeeld opvolgen. Dossiers die intern worden opgemaakt bedoeld om iets door te geven naar een andere dienst, kan je niet altijd opvolgen. Soms kan het dus zijn dat een medewerker spreekt over een 'lopend dossier', maar dat je dit inderdaad niet kan opvolgen via je MyProximus.
Ok bedankt Thomas, voor deze verduidelijking.

Reageer