Vraag

"My Proximus" / "Mijn Producten" / "Diensten" / "MMS divert" / "Configureren" -- Foutmelding,... -- Hoe Divert afzetten ?!

  • 20 februari 2018
  • 0 reacties
  • 140 Bekeken

Situatieschets:
Ik heb mijn nieuw toestel ingesteld voor MMS (apn instellingen gebruikt)
Ik verzend een MMS (om te testen)
Deze wordt niet ontvangen door mijn toestel.
Deze wordt wel ontvangen door Proximus en doorgestuurd via e-mail naar mijn emailadres.

Ik tracht dan via "My Proximus" / "Mijn Producten" / "Diensten" / "MMS divert" / "Configureren" dit in te stellen zodat het rechtstreeks naar mijn toestel wordt gezonden, ipv naar mijn email gedivert...

Echter als ik Configureren klik krijgt ik de zeer vage boodschap :

Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".

Waarna ik op OK klik, ....
En géén stap verder ben geraakt...

Mijn Product: Smart Ent Comfort > 0475 [Edit Wim: rest gsm nr verwijderd omwille van privacy]


Gelieve een oplossing aan te bieden...

mvg,
Jef

0 reacties

Geen reactie

Reageer