My Proximus Enjoy! Experiences en Deals

  • 10 August 2022
  • 15 reacties
  • 1118 Bekeken
My Proximus Enjoy! Experiences en Deals
Reputatie 7
Badge +4

Jmi38G7FEA


  • Wedstrijd 1 : HP laptop

    Hoofdprijs: 100 winners

    Winnaars krijgen een HP laptop

    Waar? Thuis geleverd

    Datum: september

    Wedstrijd mechanisme: in een doolhofspel moeten de deelnemers de uitgang vinden door de muis met de computer te verbinden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen.

  • Wedstrijd 2: Durbuy Adventure

    Hoofdprijs: 150 winnaars

    Voucher van €250 voor activiteiten naar keuze bij Durbuy Adventure

    Waar? Durbuy Adventure

    Datum: geldig tot augustus 2023

    Wedstrijdmechanisme: in een geanimeerd spel moeten de deelnemers acties op de kaart volgen en vragen beantwoorden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen.

  • Wedstrijd 3: Rode Duivels wedstrijd tegen Wales

    Hoofdprijs: 350 winnaars

    1 duoticket

    Waar? Koning Boudewijnstadium

    Datum: 22/9

    Wedstrijdmechanisme: in een geanimeerd voetbalspel moeten de deelnemers van punt A tot punt B gaan door hindernissen te ontwijken om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen.

  • Wedstrijd 4: Move (verhuis)

    Hoofdprijs: 1 winnaar

    Terugkerende wedstrijd: elke maand wordt een nieuwe winnaar gekozen

    Volledig verhuispakket ter waarde van € 2.000

    Voorbereidend bezoek aan uw huis.

    Demontage en montage van uw meubelen.

    Lift service. Wegsignalering indien nodig.

    Standaard prijs: N/A

    Waar: bij de klant thuis

    Datum: In overleg met de winnaar vast te stellen

    Wedstrijdmechanisme: Deelnemers nemen deel aan een memory-spel en moeten identieke kaarten vinden. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag is bereikt, is het spel afgelopen.

PahRbFdIJG


  • Deal 1: Proximus Cycling Challenge TOT EN MET 07/09/2022

    Doe voor € 10 mee aan één van de etappes van de Proximus Cycling Challenge

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. Max. 6 tickets per klantennummer (1 kortingscode per ticket). Elke inschrijving dient apart te gebeuren. Inschrijven kan tot 10 dagen voor de Challenge. Bij je inschrijving wordt er € 5 waarborg toegevoegd voor het gebruik van je kaderplaatje die voorzien is van een chip. Je kan je kaderplaatje bij aankomst terug omruilen voor de waarborg of inwisselen voor een leuke t-shirt!

  • Deal 2: Proximus Pop-Up Arena TOT EINDE STOCK​​​​​​​
    • Tickets voor Hooverphonic op 14/08 voor € 20 in plaats van € 40. En Proximus trakteert je eerste drankje!
    • Tickets voor Niels Destadsbader op 15/08 voor € 20 in plaats van € 40. En Proximus trakteert je eerste drankje!           ENKEL NL
    • Tickets voor Like Me On Tour op 20/08 voor € 15 in plaats van € 30 en Proximus trakteert je eerste drankje!                      ENKEL NL
    • Tickets voor Natalia op 26/08 voor € 20 in plaats van € 40. En Proximus trakteert je eerste drankje!             ENKEL NL

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code zijn te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. Max. 1 bestelling per concert per klantnummer voor maximaal 4 tickets. 

  • Deal 3: Lost Frequencies TOT EN MET 04/11​​​​​​​

    Tickets voor Lost Frequencies in Vorst Nationaal op 05/11​ of Sportpaleis op 09/11 aan € 30 in plaats van € 39,50

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. Max. 1 bestelling per klantnummer voor maximaal 2 tickets. 

  • Deal 4: Liefde Voor Muziek ENKEL NL​​​​​​​

    Tickets voor Liefde Voor Muziek in Lotto Arena op 23/09 aan € 29 in plaats van € 39,70

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. Max. 1 bestelling per klantnummer voor maximaal 2 tickets. 

  • Deal 5: Plopsaqua TOT EN MET 29/08​​​​​​​

    Met Enjoy! kan je nu 2 tickets bestellen en genieten van een ontspannend moment met je gezin in Plopsaqua: € 11,75 in plaats van €23,50 (>1m). Kies uit Plopsaqua Landen-Hannuit of Plopsaqua De Panne

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. Je kan je code downloaden tot en met 29 augustus 2022, deze is geldig voor de aankoop van max 2 tickets op de Plopsaqua-website tot en met 29 augustus 2022.

  • Deal 6: Use, Reuse, Recycle TOT EN MET 04/10​​​​​​​

    Breng je oude GSM binnen bij een Proximus Shop in je buurt en ontvang een kortingsbon in ruil voor de restwaarde

    Pagina op Enjoy! linkt door naar website met alle beschikbare Proximus Shops

    Voorwaarden: het aanbod is enkel geldig voor Proximus-klanten.

  • Deal 7: Flanders Gravel Limburg​​​​​​​

    Bestel nu je tickets voor Flanders Gravel op 06/08 en krijg 50% korting (€ 22,50 au lieu de € 44.95) dankzij Enjoy! Kies uit routes van 60, 100 of 140 km langs de kastelen en boomgaarden van het prachtige Haspengouw en geniet van een inbegrepen BBQ burger en Belgisch biertje in festivalsfeer.

    Hoe bestellen? Bestellink en unieke code te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. De code is geldig voor één aankoop van tickets op de opgegeven link. Het is niet mogelijk om de korting te verkrijgen aan de kassa. Je kan maximaal 2 tickets bestellen. Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt bij onze partner.

  • Deal 8: Festivals Streaming TOT EN MET 31/08​​​​​​​

    Pickx laat je de grootste festivals van deze zomer live beleven. Livestreams, concerten, best of, interviews en meer om vanuit huis te bekijken. Helemaal gratis!

    Hoe bestellen? Link naar Pickx-website via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is enkel geldig voor Proximus-klanten.

  • Deal 9: Plopsa Station Antwerp TOT EN MET 31/12​​​​​​​

    Verwen je gezin met een dagje Plopsa Station Antwerp, het indoor pretpark van Plopsa in het Centraal Station van Antwerpen.

    Nu extra voordelig met een superkorting voor de volwassenen en kinderen groter dan 1 meter. Je betaalt €10 per ticket in plaats van €23,50.

    Hoe bestellen? Bestellink te vinden via Enjoy! in My Proximus

    Voorwaarden: het aanbod is beperkt en enkel geldig voor Proximus-klanten. De code is geldig voor één aankoop van tickets op de opgegeven link. Het is niet mogelijk om de korting te verkrijgen aan de kassa. Je kan maximaal 2 tickets bestellen. Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt bij onze partner.


15 reacties

TBI: ook een mail hieromtrent ontvangen

Reputatie 7
Badge +1

TBI: ook een mail hieromtrent ontvangen

Heb ik ook ontvangen. Doe regelmatig mee met de wedstrijden. Helaas geluk ontbreekt voor een prijs, maar wie weet met deze rondes 🤔😉🤗

Bij mij net het zelfde, maar ik heb altijd horen zeggen dat je voor het geluk moet geboren zijn 

 

Hallo, ik kan al een paar weken niet meespelen, er komt altijd

An error occurred op

Hoe komt dit? Heeft iemand dit ook?

Mvg Patricia 

werkt het ook niet via → Enjoy! | Proximus als je op laptop/pc probeert.

werkt het ook niet via → Enjoy! | Proximus als je op laptop/pc probeert.

Dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik eens doen. Merciekes 😊

Reputatie 7
Badge +4

@Trich Je kan dit probleem ook steeds melden door in te loggen in de app en dan met je gsm-toestel te schudden (moest het ook niet lukken via de site). Dan komt dit automatisch bij de juiste mensen terecht. 

Is iemand die deze prijs al ontvangen heeft. Ben zelf ook winnaar maar bij Proximus weet men blijkbaar van niks. 

  • Wedstrijd 1 : HP laptop

    Hoofdprijs: 100 winners

    Winnaars krijgen een HP laptop

    Waar? Thuis geleverd

    Datum: september

    Wedstrijd mechanisme: in een doolhofspel moeten de deelnemers de uitgang vinden door de muis met de computer te verbinden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen.

Hier ook nog niet ontvangen.

20 september een mail gestuurd en reactie gekregen levering is voorzien voor oktober

Deze morgen mail gestuurd als ze al iets meer weten ivm de levering ,maar nog geen reactie gekregen

Mvg

Gisteren hp laptop van de wedstrijd mogen ontvangen.

Bedankt proximus

Tof ik heb die van mij ook ontvangen 👍

Reputatie 7
Badge +1

Vraagje. Kreeg vandaag een mail van Proximus Enyoj!

🎁 Er wacht een verrassing op jou…

Ben naar de MyProximus app gegaan volgens mail, naar tab Enyoj! En kreeg gelijk een foutmelding Error Code 1007.

Dit is elke keer hetzelfde pas met de foto’s en nu dit. Kunnen ze gewoon niet elke abo de keuze geven van de welkomsgeschenken die nieuwe abonnees krijgen of extra datashim zoals vroeger was maar nu zoals TN deze geeft bij hun abo. Nee bij de alweer 3 de factuurverhoging in een jaar daar krijg je geen error code. Vindt dit jammer en triestig dat veel trouwe abonnees nooit iets krijgen. Verdeel het gelijk onder alle klanten dan ben je eerlijk naar je klanten toe 🤔😉🤗

Die extra data sim zou voor mij inderdaad ook heel welkom zijn.
Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht ;-)

Reputatie 7
Badge +3

Idem hier , dan krijg je eens een verassing  als je het wil bekijken krijg ik dit te zien.

 

Reputatie 7
Badge +3

Update via de MyProximus App is het wel gelukt het is een gratis fotoposter .

Zal een collage maken van screenshots met fout meldingen bij Proximus voor deze gratis poster.  Zo kan ik met een dartpijl er

 mijn frustraties op kwijt 🤣😂

Reageer