Vraag

My Proximus app werkt niet

  • 7 August 2021
  • 8 reacties
  • 3189 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Al een paar dagen werkt My Proximus app niet, ik geraak niet verder dan “laden” en dan blijft het daar steken en dat doet zich voor op alle toestellen zowel op de iPad als op de iPhone en toestellen herstarten helpt niet integendeel dan krijg ik de vermelding van “uw internetverbinding is niet optimaal” terwijl dat wel zo is.

Ik heb dan maar mijn verbruik geraadpleegd via de website van My Proximus daar heb ik zonder problemen mijn verbruik kunnen raadplegen.

Ik hoop dat daar een verandering in zal komen want als ik ieder keer naar de website moet gaan wordt dat op die manier omslachtig om mijn verbruik te raadplegen.


8 reacties

werkt het nog via http://proximuspickx.be 

Bij mij werkt de pickx app in ieder geval .

maandag ga je maar een antwoord krijgen/(je instellingen bekijken) van een prox forummedewerker

Reputatie 6
Badge +2

werkt het nog via http://proximuspickx.be 

Bij mij werkt de pickx app in ieder geval .

maandag ga je maar een antwoord krijgen/(je instellingen bekijken) van een prox forummedewerker

Ik geloof dat je me niet goed begrepen hebt, ik heb het niet over pickx app om naar de TV te kijken maar over de My Proximus app om het verbruik van al mijn producten te bekijken en het is deze app die niet werkt en dat ik nu verplicht ben om dat te doen via de website van Proximus.

Reputatie 7
Badge +4

Werkt inderdaad niet … berichtje “fout niet bij jou, maar mij ons ( = proximus) & “we werken eraan”

werkt het nog via http://proximuspickx.be 

Bij mij werkt de pickx app in ieder geval .

maandag ga je maar een antwoord krijgen/(je instellingen bekijken) van een prox forummedewerker

Ik geloof dat je me niet goed begrepen hebt, ik heb het niet over pickx app om naar de TV te kijken maar over de My Proximus app om het verbruik van al mijn producten te bekijken en het is deze app die niet werkt en dat ik nu verplicht ben om dat te doen via de website van Proximus.

ik had het inderdaad totaal verkeerd begrepen, sorry hiervoor!

Bij mij werkt de MyProximus app zowel voor mijn al mijn producten account,  alsook voor Pay&Go account.

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad ok op dit ogenblik hier althans @Alexander 4G actief & WiFi uit?)

Nog geen problemen ondervonden hier, deze morgen ook niet

 ​​​​​​4G actief & WiFi uit?)

niet vergeten dat het bij hem al enkele dagen is en op alle toestellen, ik denk dat prox zijn profiel instellingen eens zal moeten natrekken, een algemene fout is het ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Alexander Mocht het nog steeds niet werken, kan je de app dan eens verwijderen en opnieuw installeren? Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Gisteren kon ik nog op de My Proximus app. Vandaag staat daar een ander pictogram van de beta versie +.

 

Ik heb het verwijderd en in de playstore kon ik het paarse My Proximus pictogram alsook de app opnieuw downloaden. Echter na het installeren krijg ik weer die bèta versie.

 

Echter gebruik ik de bèta versie niet graag. O.a. de functie blok van smart-wifi kan je niet meer vinden.

 

Daaronder stonden de wifi speedtest per kamer van je eigen "home wifi" alsook analyseer elke kamer.

 

In de bèta + kan ik dit niet terugvinden. Ook wat de lijn aankan stond erbij. Zoals de screenshot van mijn lijn die ik hier toevoeg.

 

Btw, kan iemand mijn lijn terug goed zetten? Laatst had een technieker deze op 50/15 gezet met dit resultaat al eventjes.

Opvolging ook van die technieker enkele dagen. Het was allemaal GOED in huis.

 

Maar gisteren stond hier een technieker van Proximus zelf, zonder afspraak…

 

Heeft weer vanalles aangepast waar ik niet achter vroeg. Gevolg weer het probleem als ervoor, traag en vastlopen van het internet, de tv etc tot gevolg.…

 

Graag de snelheid verhogen zoals het voor gisteren nog was. Zie screenshot dus.

 

 

Reageer