Vraag

My E-Press werkt niet

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb geprobeerd Proximus te koppelen met het HLN. Deze koppelt met mijn HLN account maar kan geen krant downloaden.  Ik heb getelefoneerd met Proximus en deze stuurt een email met alle info maar dat staat ook op de site, dus niets nieuws!

Ik heb dan getelefoneerd met het  HLN en deze vragen de GID-code. Dus ik heb terug contact genomen met Proximus en deze dame kan mij dat niet geven!!!!  Al hoewel op dit forum verschillende mensen met hetzelfde probleem zitten en via dit forum wel de GID-code kunnen krijgen!!!

Kan iemand aub helpen via deze weg?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Romain18 Ik zie dat er 2 verschillende mailadressen gebruikt worden. Gebruikt u het outlookadres, of uw andere mailadres om in te loggen op HLN ? 

Dag HeidiE,

Ook met die code hierboven lukt het precies niet.

Telkens ik in my Proximus op de e-press klik zegt het in de volgende stap dat mijn account al gelinkt is aan HLN en vervolgens klik ik op start hier met lezen, gaat de site van HLN open.

klik ik vervolgens op een  +artikel  krijg ik de melding “ Ben je al abonnee? “ Koppel en krijg toegang tot alle artikels.

Vervolgens moet ik een abonneenummer ingeven  en postcode…

met bovestaande code lukt het ook niet.

 

Het rare is dat dit altijd gewerkt heeft met code 4242522 maar dat deze inactief is omdat ik mijn abonnement bij Proximus had opgezegd begin maart 2022.

Echter ben ik terug abonnee sinds enkele dagen en stond in My Proximus mijn E-Press al gelinkt met het HLN zonder dat ik hiervoor iets gedaan heb….

Zou dit moeten gereset worden misschien?

Alvast bedankt,

MVG,

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Romain18 hiermee zou het moeten lukken: 7873361. Groetjes, Heidi

Reageer