Vraag

My e-press

  • 25 July 2022
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Beste,

Mijn proximus account is gelinkt met hln. Dit heeft altijd goed gewerkt. Nu ineens niet meer. Ik heb geen toegang meer tot HLN+ artikels en ik krijg ik de melding dat het enkel beschikbaar is voor abonnees. Volgens mijn proximus account is er niks mis en ben ik nog steeds gelinkt met de e-press. 

Kan dit opgelost worden?

Mvg,

Guy


2 reacties

ter info: 

Proximus schreef: Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
Vanaf dan kan je met je DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN.

Ondanks een foutmelding kan ik de hln+ artikels toch terug lezen nu. 

Bij de laatste stap komt volgende melding : Er ging iets fout bij het aanmaken van jouw abonnement. We helpen je graag verder. Dit kan via het nummer 02/454 25 90 of via de online klantendienst.

Voorlopig is het dus terug in orde.

Bedankt.

Reageer