Vraag

My e press



Toon eerste bericht

111 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hmm, ik zie dat bij mij ook niet staan onder mijn producten...

heb je reeds geactiveerd 

bij staat het op Myproximus onder producten en als je er dan op klikt krijg je ok wat uitleg:

Het My e-Press abonnement geeft je dezelfde rechten als een digitaal abonnement op Het Laatste Nieuws. Je mag het nieuws lezen waar en wanneer je wil via jouw pc, laptop, tablet en smartphone. Met deze formule kies je ervoor om de krant elke dag op pc, tablet en smartphone te lezen, en niet op papier. Zie hln.be/algemenevoorwaarden

 

 

Reputatie 2
Badge +1

En waar zou dat precies moeten staan, want ik zie het nergens?

via http://myproximus.be 

@KegelsW

kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?

kan je dan  na installatie in app inloggen ?

kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…

graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ?  benieuwd….

groeten,

Tina

Beste,

 

heb dit reeds meerdere keren geprobeerd! Werkt niet, mijn proximus epress is gelinkt aan het verkeerde hln account een onbestaand account dus dit zal nooit goedkomen want je kan dit dus niet annuleren of de link tussen de accounts wijzigen of verwijderen

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik krijg dit: Je komt niet in aanmerking voor toegang op HLN. Why not?

er zou inderdaad een methode moeten zijn zodat de activatie kan van nul opnieuw gebeuren, want bij mijn pa is het net het zelfde geval en blijft ook in cirkeltjes draaien.

Reputatie 7
Badge +3

@KegelsW 

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Klopt inderdaad, niet zichtbaar in mobiele app my proximus,maar wel op pc.

Bedankt iedereen.

groetjes

@HeidiEis Is dit dan voor later voorzien om het ook zichtbaar te maken in de mobiele MyProximus app?

Reputatie 6
Badge +3

 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.

dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!

ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !

@Ralf Soret

 

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

Beste Tina, 

Ik ben klant ten persoonlijke titel en niet op naam van mijn zaak. Kan je dit rechtzetten?

Alvast bedankt

 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.

Bedankt...maar idd ook reeds geprobeerd... het "dossier" (niet van gisteren!) blijft echter maar aanslepen en open staan... om moedeloos van te worden...

dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!

ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !

Bedankt...link was mij reeds bekend...maar allemaal geen resultaat...Ik hoop ook dat Proximus eindelijk (!) eens met een oplossing komt, want dit probleem sleept nu al DRIE WEKEN aan...! "Dossier" ook niet van gisteren...

Reputatie 7
Badge +1

Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon 😷🤔

Reputatie 7
Badge +1

Hoop heel rap dat PX de keuze mogelijkheid gaat aanbieden aan haar klanten. Of de Krant, All Sports, familie pakket etc. Dat zou pas goed overkomen 😉🤗

Reputatie 2
Badge

Dag Martin,

 

Dat dacht ik ook - ik heb de voorwaarden gelezen -, maar gezien ik geen financiële gegevens diende in te vullen, was ik het niet 100% zeker.

Nu, ik vind het fijn dat ik een jaar lang kennis kan maken met de reacties van extreem-rechts op enkele artikelen. Na 2 dagen heb ik er al genoeg van!!!

Voor die 15 euro die Proximus ons maandelijks cadeau doet, had ik toch liever een abo op Humo gekregen (zelfde groep) :grin:

Groet

 

f.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb er dus geen recht op omdat ik een minimus abonnement als zelfstandige heb. Beetje onnozel argument lijkt me, mijn minimus is net hetzelfde als een ander zijn minimus...

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Vergeet dit nooit. Mijn mail adres en wachtwoord. Schrijf dit altijd in het boekje 😉🤗😷

inderdaad Antoon dat doe ik altijd want vroeg of laat komt er miserie van maar het het gaat om een probleem die mijn pa heeft en hij had die niet genoteerd om de eenvoudige reden dat hij het zelfde login van myproximus gebruikt had, en dus genoteerd had zelfde als myproximus, maar dat adres wordt blijkbaar niet meer herkend om één of andere reden!

Ter info: je bent zeker niet de enige bv zie maar deze post hier waar het blijkbaar niet altijd evident is om tot een oplossing te komen via Prox en/of HLN.

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/my-e-press-48981/

Om eventueel verder ondersteuning te krijgen van proximus zelf zal het wachten worden tot maandag als ze hier terug langskomen op het forum 

Reputatie 7
Badge +1

@fic66, had liever All sports pakket of Family pakket gekregen voor deze € 15. Ben geen krantenlezer 😉

Reputatie 7
Badge +3

@Ralf Soret Je hebt per mail een overnamedocument ontvangen om je producten en diensten over te zetten van de zaak naar privé. Groetjes, Antonella

@KegelsW

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

Beste,

bedankt alvast! Ik ken mijn login van MyProximus en ik had gewoon een typfout gemaakt bij de verbinding met mijn hln account, dikke fout van HLN om hierbij een niet bestaand email adres toe te laten maar toch…

mvg,

 

Wouter

Reageer