Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.
Groetjes, Antonella
Sinds de invoering van my e-press gedaan met de krant te lezen,bij Proximus is alles gekoppeld ,maar bij HLN kan gewoon niets gelezen worden ,laat staan koppelen van dit zogezegd gratis abonnement steeds de zelfde de zelfde ronde van webpagina’s
maar Verder de krank lezen da is verleden tijd steeds word het klantnummer gevraagd bij het inloggen . Waar is da te vinden
Na terug 5 pogingen is voor mij genoeg ,werkt gewoon NIET
Ter info: morgen maandag kunnen de proximus forum medewerkers dit altijd eens verder laten onderzoeken door de bevoegde specialisten.
Ik weet dat in sommige gevallen er door iemand van Proximus de link eerst moet gemaakt worden, maar of dit ook de reden is in uw geval weet ik natuurlijk niet, in ieder geval je bent niet de enige die dit meldt hier.
De activering van het e-press digitaal abonnement HLN komt maar niet in orde voor mij. Mijn (geldig) HLN-account en mailadres Proximus raken niet gelinkt...De HLN klantendienst verwijst mij door naar Proximus voor de oplossing.
Maar na twee weken proberen door meermaals contact op te nemen met Proximus via chat, telefonisch met de klantendienst, enz...is het nog steeds niet gelukt. Zelfs de medewerker van Proximus zelf is daar vanuit de klantendienst niet in geslaagd, ook niet na het mij doen aanvragen van een nieuw wachtwoord voor HLN-account enz enz
Als Tuttimus-klant heb ik recht op het E-press abonnement HLN, maar ik krijg het dus blijkbaar niet!
En bij een vriend, bij wie de activering wel slaagde, lukt het enkel om de digitale krant te lezen, maar "Topics" of de "HLN+ artikels" lezen lukt zelfs ook niet... Zeer teleurstellend allemaal !
Beste
My express verschijnt niet in mijn account. Tuttimus abonnée. Ben beheerder. Kan u dit oplossen. Mvg.,
Mistyme
hallo ,
ik ben aangelegd als beheerder en heb een tuttimus abonnement .
maar als ik op de link klik om het e-press hln te activeren klik krijg ik de melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt.
krijg het niet voor mekaar :-(
goedemorgen,
normaal is het abo voor een jaar en zie je dat vanaf activatiedatum + een jaar.
Heb je geïnformeerd bij HLN ?
Wij vragen hier ook verder na wat de correcte procedure is.
mvg,
Tina
Beste
We hebben alle stappen ondernomen voor activeren My-E press.
Het was echter zeer moeilijk als je reeds een “(niet-betalend) account” of nieuwsbrief kreeg, vermits hij je niet wilde inloggen. Een nieuw wachtwoord instellen was vereist.
Ik ben ingelogd via my proximus en via mijn “nieuw” account van HLN. Ik kan nog steeds geen plus artikels lezen. Het is vereist een abonnement te koppelen. Welke code moeten we als Proximus lid invullen als we voorheen GEEN betalend HLN abonnement hadden? Waar vinden we deze code?
beste Dirk,
een gewoon familus pack van een res-klant zou moeten lukken :
voor ons staat e press actief onder je producten, dus gaan we zoeken waar het misloopt.
je vertrekt dus vanuit je MyProximus fix/vaste producten ?
Daar zie je onder je producten My press
Het gaat dus fout op de volgende pagina waar je op inschrijven moet klikken ? “melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt. “
groeten,
Tina
Ik heb e-press kunnen activeren. Tis te zeggen, MyProximus account is gekoppeld aan mijn HLN account, en dat werkt perfect.
Als ik de HLN account van mijn echtgenote wil linken, dan lukt dat precies niet. Ik krijg ook geen foutmelding of zo.
Mijn vraag: kunnen er meerdere gezinsleden binnen hetzelfde Familus pack genieten van my e-press?
Beste,
we hebben een aanpassing kunnen doen en ik zie momenteel e-press onder je producten.
kan je vandaag / morgen ook eens testen ?
groeten,
Tina
Werkt inderdaad totaal niet!! Gebeld met hln die zeggen dat het bij proximus ligt en heb gebeld naar proximus die zeggen dat het weer bij hln is.
Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.
Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.
Na reeds 3 weken proberen - via alle kanalen van Proximus - om een oplossing te krijgen voor het e-press abonnement HLN, dat voor mij niet geactiveerd kan worden, is dit nu NOG STEEDS NIET OPGELOST!
Meer nog, toen ik gisteren nogmaals de helpdesk contacteerde beweerde de bediende daar, na inloggen op mijn Proximus account, dat hij WÉL volledige toegang had tot de digitale krant, de HLN+ artikelen en Topics (?!?), terwijl IK DIT NIET KAN, noch op mijn PC, noch op mijn smartphone, noch op mijn tablet. Bediende beweerde dat "het probleem aan mijn toestellen zou liggen (??) en ik moest mij ermee naar een Proximus-boetiek begeven voor nazicht". Dit terwijl ik, bij inloggen op mijn HLN-account, NOG STEEDS vermeld zie staan "GEEN ACTIEF ABONNEMENT"!! Dit kan dus niet!!
Het probleem wordt dus niet alleen NIET OPGELOST door Proximus, maar BOVENDIEN WORDEN MIJ OOK NOG EENS GROVE LEUGENS WIJSGEMAAKT DOOR DE HELPDESK!! WAT IS HIER EIGENLIJK AAN DE HAND BIJ PROXIMUS ?
Maar intussen staat "My E-press", zowel in MyProximus als OP MIJN FACTUUR, WÉL - VOLLEDIG TEN ONRECHTE ! - TE PRIJKEN TUSSEN "MIJN PRODUCTEN" !!
In de Proximus boetiek werd mij bovendien aangeraden om gewoon opnieuw een betalend abonnement HLN af te sluiten om de krant enz. te kunnen lezen ! Ik zou dus moeten betalen voor iets waar ik, net als alle Tuttimus-klanten, GRATIS recht op heb en dus WEL OOK VOOR BETAAL!!
Volgens reacties van Proximus op dit forum is de oorzaak zelfs reeds gekend, nl dat Proximus verschillende profielen van klanten nog niet geüpload heeft naar haar database...waarom doet men dit dan niet alsnog..!!??
De belofte dat "specialisten dit gingen nakijken" werd ook al niet waar gemaakt door Proximus...
Wanneer gaat Proximus dit probleem nu eindelijk eens oplossen !!??
-----
Tip; privégegevens zet je beter in het forumprofiel ipv op een openbaar forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> in één van die privévakken kun je dit plaatsen
> Sla wijzigingen op.
kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?
kan je dan na installatie in app inloggen ?
kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…
graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ? benieuwd….
groeten,
Tina
Er is een dossier (44164982) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Ik zie inderdaad dat My E-press actief staat in al onze systemen.
Heb je misschien in het verleden een proefabonnement gehad met Het Laatste Nieuws?
Welke foutmelding krijg je exact wanneer je wenst in te loggen?
Alvast de excuses
Mvg, KoenN
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.