Vraag

Mobiele betaling activeren

  • 26 October 2021
  • 21 reacties
  • 843 Bekeken

Ik kan mijn mobiele betalingen niet activeren en vind deze ook niet terug onderaan bij instelling , andere

 

kan ik hier hulp bij krijgen?


21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Novace Kan u het gsm-nummer(s) waarop u de mobiele betalingen wil op activeren aanvullen op uw profile.Welke mobiele betalingen wenst u juist te kunnen gebruiken.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Novace  Ik heb de optie om mobiele betalingen mogelijk te maken (M-commerce) op beide gsm-nummers in jouw pack geactiveerd. Echter heb je op beide nummers beperkingen actief staan voor derde diensten. Deze kan je via MyProximus zelf in- of uitschakelen. Groetjes, Antonella

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Reputatie 2

Beste,

Kan de optie m-pay ook geactiveerd worden op mijn gsm-nummer aub?

Ik vind deze optie nergens op MyProximus.

Bedankt!

Mvg

morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen, ook kunnen ze dan natrekken of er geen blokkering actief staat.

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo . Dit is geactiveerd; Groetjes Luc

Reputatie 2

@Luc.M 

Bedankt hiervoor!

Groetjes,

  Geoffrey

Ik heb mijn limiet voor mobiele betalinge verhoogd maar ze blijven maar zeggen "we werken eraan"

@Kilike Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  
 

Reputatie 7
Badge +3

@Kilike Op 13/02 zijn er een heel aantal orders binnengekomen via MyProximus waardoor dit vertraging heeft opgelopen. Deze zijn intussen allemaal verwerkt. Op 15/02 werd M-commerce terug geactiveerd met een limiet van 100 euro. Is dit zo in orde voor jou? Groetjes, Antonella

Onlangs is mijn dienst voor derden gedeactiveerd, ik zou deze graag opnieuw instellen omdat ik nu geen disney plus meer kan betalen(heb geen visa ofzo).

 

Bil Gertjan

@G.bil lees dit hier eens vanaf hier → om zonder kredietkaart te betalen via PayPal voor Disney+

mss is dit ook een oplossing voor u?

Dit is inderdaad een mogelijkheid. Maar ik heb ondertussen een andere oplossing gevonden. Toch bedankt voor de reactie. Nog even vragen voor de toekomst misschien. Kan ik dit alleen activeren door een Proximus moderator te contacteren of kan ik dit zelf ook?

Reputatie 7
Badge +3

@G.bil 

diensten voor derden kan je zelf ook beheren

ofwel via je MyProximus account

ofwel rechtstreeks op het toestel, onder mijn gsm, instellingen, blokkeer… (activeer)

groeten

Tina

Beste Ik ben nu al een paar maand bezig om via proximus in  Google play te betalen krijg steeds fout code or-dvasa2-02  kan er iemand bij helpen aub 

Reputatie 7
Badge +3

@Joeric  Dag dit staat actief in onze systemen met een limiet van 100 euro. Heb je al eens bij je instellingen  van google play bij betalingen en abonnementen gekeken?

 

@Joeric  Dag dit staat actief in onze systemen met een limiet van 100 euro. Heb je al eens bij je instellingen  van google play bij betalingen en abonnementen gekeken?

 

Ja ben al maanden bezig zowel met proximus als met Google en niemand kan het oplossen

@Joeric  Dag dit staat actief in onze systemen met een limiet van 100 euro. Heb je al eens bij je instellingen  van google play bij betalingen en abonnementen gekeken?

 

Ik blijf de fout code or-dvasa2-02  krijgen 

Reputatie 7
Badge +3

@Joeric  wat voor een betaling wil je doen? Heb je al eens reboot?

 

@Joeric  wat voor een betaling wil je doen? Heb je al eens reboot?

 

Ik wil mijn disneyplus terug via proximus betalen  en mijn playstationplus ook heb al vanalles geprobeerd heb am contact gehad met Google ook en die zegge´ dat het probleem bij proximus ligt

Reputatie 7
Badge +3

@Joeric  volgens mij is Disney+ niet compatibel met Tv Light /Flex xs

@Joeric  volgens mij is Disney+ niet compatibel met Tv Light /Flex xs

Ik heb dat appart maar betaal die via google playstore altijd via proximus gedaan en sinds een paar maand dat ik een nieuw gsm en abbo heb krijg ik proximus niet meer toegevoegd in Google play store krijg steeds foutcode or-dvasa2-02 

Reageer