Beantwoord

Mijn account van MyProximus is plots leeg

  • 15 February 2021
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Beste Proximus medewerkers,

Via de website kan ik met mijn inloggegevens in mijn MyProximus account. Ik doe dit al jaren zo zonder problemen.

Vandaag merkte ik echter dat ik nog wel kan inloggen op mijn MyProximus account op de website, maar dat mijn klantnummer en mijn gekoppelde producten er niet meer instaan. Ik ben de beheerder, maar kan blijkbaar niks meer aanpassen of activeren. Het lijkt plots een lege account.

Ik snap het niet. Is er technisch iets mis? Was mijn account misschien te verouderd?

Ik zou graag weer in MyProximus mijn klantnummer en gekoppelde producten willen zien. Dat alles weer naar behoren werkt.

Kan iemand van Proximus hier eens naar kijken? Bij voorbaat hartelijk dank!

De MyProximus app gebruik ik niet (niet geïnstalleerd).

🌻

icon

Beste antwoord door AntonellaD 15 February 2021, 12:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Er zijn momenteel problemen met MyProximus, zowel via het web als via de app. Er wordt volop gewerkt om het terug operationeel te krijgen. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

Oké, hartelijk dank voor je snelle reactie, Antonella!

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05 De problemen met MyProximus zouden nu opgelost moeten zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Janine_05  Meer info via privébericht. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Ja, het is inderdaad opgelost. Fijn! Dank om te verwittigen!

Er klopt alleen iets niet. Wij verhuizen over anderhalve week (afspraak Proximus technieker is op 9 maart), maar in MyProximus staat dat het adres in K ons nieuwe adres is voor activatie en het adres in B ons oude adres wat stopgezet dient te worden.

Maar het is precies andersom! Wij verhuizen van K naar B, dus het adres in B dient op 9 maart geactiveerd te worden en het adres in K stopgezet.

Ik heb nu schrik dat afspraak met technieker misschien niet correct aangegeven is. Jessica had de adreswijziging alvast voortijdig doorgevoerd ivm toekomstige facturatie en correspondentie. Ligt daar de verwarring misschien?

Kan dit nagekeken worden?

Reageer