Vraag

mijn aanrekenigen

  • 20 April 2020
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 1

Mijn aanrekeningen fakturen worden niet geladen op de app en ik kan ze zo niet raadplegen . Wat kan ik doen om deze te kunnen bekijken ?


9 reacties

ook niet op de laptop of pc als je surft naar http://myproximus.be 

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange Ben je beheerder of gebruiker. Lukt het wel via de online versie van MyProximus (website)? Ik heb je via mail enkele instructies gestuurd. Dit zijn links en video’s met tips. Mocht dit niet helpen, mag je dit gerust laten weten. Dan kijk ik het even verder na. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

och troost u bij mij hebben ze zelf de datum van betaling veranderd zonder mijn weten . echt leuk zou ik zeggen .op de nieuwe update zit vertraging op ook trouwens werkt niet echr optimaal . ik kan wel facturen bekijken

Reputatie 1

Ok bedankt zal eens kijken of het werkt

@eduard.de.langeBen je beheerder of gebruiker. Lukt het wel via de online versie van MyProximus (website)? Ik heb je via mail enkele instructies gestuurd. Dit zijn links en video’s met tips. Mocht dit niet helpen, mag je dit gerust laten weten. Dan kijk ik het even verder na. Groetjes, Antonella

Beste, kan je mij dezelfde informatie bezorgen? Ik kan nergens mijn reeds betaalde aanrekeningen raadplegen. Toen ik hiervoor vorig jaar belde, heb ik tientallen euro’s betaald voor een duplicaat per post. Ik wens mijn facturen van de voorbije maanden te raadplegen. Bedankt.

ook niet als met je browser surft naar http://myproximus.be 

Reputatie 1

Aan allen het is gelukt bedankt voor de info en de service

Reputatie 7
Badge +3

@jbrda Ik vind wel een MyProximus account via je hotmail e-mailadres, maar het klantennummer dat hieraan is gelinkt heeft geen actieve producten en diensten. Vul je even jouw correcte klantennummer en/of telefoonnummer aan in de profielgegevens (rechtsbovenaan op jouw foto of logo klikken en dan naar instellingen)? Geef je even een seintje zodra je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het graag verder voor jou na.

 

@Bennyyennhi In verband met de vervaldatum van de factuur werd jouw voorkeur aangepast naar week 4 (tussen de 25ste en de 30/31ste). Opgelet: deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand. Indien de app niet meer optimaal werkt kan je proberen deze te verwijderen en opnieuw te installeren.

 

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

hartelijk bedankt :-). altijd word je geholpen hier

Reageer