Vraag

Meerdere MyProximus accounts

  • 24 August 2016
  • 3 reacties
  • 789 Bekeken

Ik hoop langs deze weg wel snel antwoord te krijgen. Telefonisch geraak ik al 3 dagen niet binnen en een mail adres om proximus te bereiken is ook nergens te vinden.

Ik heb intussen 2 MyProximus accounts.
De eerste heb ik aangemaakt via mijn gsm om mijn verbruik te kunnen volgen (dit abonnement staat nog op mijn ouders hun naam)
Een 2de heb ik aangemaakt n.a.v. mijn Eigen verhuis en bestelling van Internet-TV-Vaste lijn als nieuwe klant.

De eerste mag blijven bestaan omdat dit de enige manier is om mijn verbruik te kunnen volgen aangezien dit abonnement niet tot mijn producten behoort.
Op de 2de staat niets actief. Hiervoor kreeg ik een klantennummer nog voor activatie, maar op mijn eerste factuur staat een nieuw klantennummer.
Waarom dit is weet ik niet echt. Als beide dan toch unieke nummers zijn, waarom dan een 2de klantennummer aanmaken voor mij?

Probleem is nu dat mijn beide mail-adressen voor deze accounts in gebruik zijn. Ik ga echt niet nog een e-mail adres aanmaken voor een 3de Myproximus-account.
En zeker niet terwijl ik met de 2de account niks ben.

Hulp geboden.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Jens, ik heb net ook je PM gelezen. Om dit verder na te kijken heb ik helaas nog wat extra informatie nodig.
Momenteel heb ik slechts 1 van je accounts terug gevonden. Kan je me:
- je beide accounts even doorsturen (email/login)
- het account welk verwijderd mag worden markeren in je PM zodat ik het nodige kan doen

Zodra je overbodige accounts zijn verwijderd kan je, indien nodig, je producten samenvoegen op volgende manier.
Ik zit met een gelijkaardig probleem..
Heb nu twee account en zou ze beiden willen verwijderen en gewoon terug opnieuw willen beginnen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Serkan,
Kan je ons de gegevens even doorgeven via deze link. Dan kunnen we dit nakijken voor jou.

Reageer