Beantwoord

Meer dan 1 telefoon nummer in myproximus


Hoe registreer ik meer dan 1 telefoon nummer in myproximus?
ik zou 2 nummers willen registreren onder het zelfde account.
icon

Beste antwoord door claesen 18 June 2019, 10:10

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-in-myproximus.html

P.S. Voor zover mij bekend werkt dit evenwel niet voor Pay&Go (apart account per nr nodig)
ai is voor pay&go.
wat een gedoe gewoon om Voicemail af te zetten. (welk ook niet echt lijkt te werken op het nr welk ik wel kon registreren)
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
voor zover mij bekend kun je voicemail niet uitschakelen op P&G (en/of belfaze "ringring phase" aanpassen= vast aantal beltonen voor overschakeling naar voice mail)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/pay-go-nummer-toevoegen-bij-myproximus-41557
ik gebruik gewoon 2 aliassen/adressen (1 per nr) en 2 MyPx accounts (1 per nr) van bv. Skynet/Proximus, gmail, hotmail, ….
je moet inderdaad per p&g nummer een apart myproximus account aanmaken je kunt geen enkel P&G nummer koppelen aan je myproximus.be account waar je TV/Internet/mobiel(abo) aan gekoppeld zijn.
Het aanpassen van de bel tijd voor P&G kan niet veranderd worden
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/beltijd-aanpassen-als-uw-gsm-te-snel-op-voicemail-springt.html
leuk, ben dus compleet verkeerd geïnformeerd geweest. Ik heb 2 poorten die via een gsm nr geopend en gesloten kunnen worden. De verkoper beweerde dat dit gratis was omdat het toestel nooit opneemt. Maar dat gratis was al meteen weg toen ik bij aankoop van de p&g kaartjes te horen krijg dat ik elk jaar moet herladen en als nu elke keer de Voicemail opneemt kost het me ook nog elke keer een paar sec aan bel tegoed.
als ik dat doe wat op die pagina staat dan gaat het van AAN naar in behandeling en 2 uur later staat het weer aan. Misschien eens de site aanpassen zodat het wel uit kan zodat hij handleiding klopt.
Reputatie 7
Badge +4
Interessant … zou het ondertussen wel mogelijk zijn?
Zelf eens getest (uitgeschakeld via mijn producten - mobiele opties - instellingen - voice mail off) en zal zien wat er gebeurt in de eerstvolgende uren …

In ieder geval "gratis bestaat niet" en Pay&Go Px, Tempo Og, … systematisch herladen na 12 maand (voor sommige operatoren zelfs na 6 maand)

Misschien heeft Px een IoT/data oplossing voor dergelijke toepassingen
Ofwel is dit een bug op Myproximus want ik heb die optie ook vroeger nog aangevinkt maar zoals je zegt dit werkt niet zoals het moet.
Best een reactie afwachten van een proximus medewerker die dit kan uitleggen of opvragen bij de bevoegde dienst!
Reputatie 7
Badge +4
Dus nee ook hier geen sms of e-mail binnen de 2 uur
Voice mail staat automatisch terug op "on" in MyPx P&G account
= gaat niet & website(s) zou(den) inderdaad hiervoor door Px beter aangepast worden ….🛠️
Maar de vraag is ook of het zeker en vast niet kan voor P&G, want waarom hebben ze dan de optie voorzien als je een apart myproximus account aanmaakt voor je P&G ?
Jaren terug stond die optie daar niet in mijn P&G account !!!
Reputatie 7
Badge +4
Tja … ze hebben de optie voor P&G vergeten te schrappen bij de overname op basis van de abo-mogelijkheden... nee?
waarom stond die optie er dan vroeger niet bij in mijn P&G account dus ga ik ervan uit dat ze die erbij gezet hebben om één of andere reden ofwel werd die inderdaad dan per abuis bijgezet voor p&g?
Doe vanmorgen mijn poort open (bel dus naar dat P&G nummer) en.... Voice mail is uit.
Whiiiiii
In MyProximus staat het echter nog steeds op aan. Daar zit dus iets goed mis. De info op MyProximus is onbetrouwbaar wat de stand van Voice mail betreft. Mogelijk het ik het gisteren dus meermaals uit en aan gezet omdat het gewoon foutief weer gegeven wordt. ( stom dat ze daar ook geen 2 afzonderlijke knoppen voor verzien. ) Het aan en uit zetten zelf is mogelijk ook erg gebugd waardoor je meermaals moet proberen tot je het gewenste resultaat bekomt. (Wacht ook best MEER dan 2 uur voor je de Voice mail test want er word geen mail verzonden dat het aangepast is.)

Alvast veel dank voor het mee helpen zoeken en testen.
Mijn Voice mail instelling is nu zoals ik ze wou. (Hoop dat het zo blijft).
Bedankt voor de feedback 👍
dit bevestigt inderdaad mijn vermoeden dat het nu wel mogelijk is bij een P&G om voicemail uit te zetten, alleen zit er een bug in de aanduiding op MyProximus.be die niet overeen komt met de werkelijkheid zodat je de indruk krijgt dat die voicemail terug aangezet wordt na een tijd.
Tenzij zoals je zegt het na een langere periode moest zijn dat de P&G voice mail terug aangezet wordt maar dan zou Prox in dit geval er moeten voor zorgen dat als je een myproximus.be account aanmaakt voor een P&G dat die optie om aan en uit te zetten er ook niet meer in voorkomt zoals het vroeger het geval was. maar ik hoop dat het wel mogelijk is voor P&G en wat op de Site vermeld staat ook klopt ☺️

Reageer