Beantwoord

mappen toevoegen aan proximus webmail

  • 5 November 2021
  • 8 reacties
  • 299 Bekeken

Badge

Op de nieuwe interface kan ik geen mappen toevoegen onder Inbox of Verzonden .Normaal als je klikt met de rechter muisknop op inbox verschijnt een kader waarin je een keuze kan maken.Nu verschijnt er niets.

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Martin 9 November 2021, 19:33

Bekijk origineel

8 reacties

Badge

Probleem opgelost.

Louter als bijkomende info voor iemand anders die op dit bericht terecht komt, een oplossing kun je vinden 

hier 👇

 

Reputatie 2
Badge

Waar zijn de oudere mails naar toe ?

werk je ook met IMAP op een ander toestel waar je een mail client gebruikt zodat alles synchroon loopt op de server?

Reputatie 2
Badge

De GSM gebruikt inderdaad IMAP maar heeft dat eigenlijk belang ?

Het heeft altijd gewerkt, Proximus prutst aan de webmail en ik vind geen oude mails meer.

Ik dacht dat de klant koning was niet Proximus .

Als die mappen(oude mails)  nog op het toestel staan, zoals bv met thunderbird staan die op mijn laptop en door het feit dat imap ingesteld staat worden die natuurlijk ook terug op de mailserver gezet (gesynchroniseerd) , maar niet alle mail clients bewaren alles op de laptop of staan niet ingesteld om dit te doen.

Reputatie 2
Badge

Feit is dat de oude mails verdwenen waren terwijl ik niets veranderde.Feit is dat ik niet meer kan zoeken in alle mailboxentegelijkertijd. Ik veranderde niets Proximus prutste. 

Daar heb ik het toch niet over, dit is een totaal ander verhaal, ik geef alleen een tip mee voor het geval je een mailclient zou hebben net als ik, die ook alles lokaal opslaat, ik zou dit lokaal opslaan ook kunnen uitzetten op mijn Laptop maar dat is gewoon uit veiligheid, zo heb ik een backup (en de andere mail boxen natuurlijk ook zoals gmail, hotmail enz. ) tegen dat zij het verprutsen zoals je zelf aanhaalt.

Reageer