Vraag

Maandelijks volume internet

  • 1 May 2019
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 2
Beste Forum,
Vroeger kon ik mijn maandelijks verbruikt volume raadplegen op My Proximus.
Sedert enkele maanden vind ik die mogelijkheid niet meer terug. Ook mijn vaste lijn staat er niet meer op.
Kan ik dat zelf ergens instellen? Of bijvoegen?
Alvast bedankt voor uw toelichting.
MVG

7 reacties

Je kunt dit niet zelf bijvoegen of instellen zal moeten gebeuren door iemand van Proximus, maar de mensen van het Proximus team komen pas morgen terug langs op het forum, aangezien het vandaag een feestdag is.
PS: Waarschijnlijk is het via de app dat je dit niet ziet, je kunt altijd eens surfen naar http://myproximus.be om te zien of het daar wel in orde is.
Reputatie 2
Beste Martin,

Dank voor uw berichtje.
Nee, het is niet via de app (ik heb geen smartphone) maar op http://myproximus.be dat de gegevens niet zichtbaar zijn. Vroeger wel.
Nu staat daar alleen maar mij GSM nummer vermeld.
Groetjes.
Zal eens vlug kijken op myproximus.be om te zien of het voor mij nog naar behoren werkt….

Voila hier ben ik dan terug…
Bij mij schijnt het nog allemaal in orde te zijn dus zullen ze morgen eens moeten kijken of alle instellingen voor u in orde zijn.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Twiessie,

Om al je diensten en producten te kunnen raadplegen via MyProximus dien je als beheerder aangemeld te staan. Uit je berichtje hierboven lijkt me dit niet de situatie. Kan je ons via een privé bericht even de betrokken klantgegevens of MyProximus login bezorgen zodat we dit verder kunnen nakijken?

Groetjes IngeDC
Reputatie 2
Beste IngeDC?
Mijn klantnummer is ****.
Mss kan u daarmee verder?
grtjs
Tip: best nooit privé gegevens op een openbaar forum posten maar wel via een privébericht naar IngeDC en dit doe je door op haar naam te klikken en dan op "stuur een bericht" klikken enz..
Reputatie 5
Badge +2
Twiessie,

Kan je gelijk Martin vermeldt, kan je me even een prive berichtje verzenden zodat ik de informatie ook onmiddellijk aan je kan geven?

Groetjes IngeDC

Reageer