Beantwoord

Logingegevens wijzigen

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Beste,

Ik wil mijn logingegevens wijzigen. (heb abonnement Tuttimus met mobiele telefoon - abonnement Mobile 10)

Het probleem:  inloggegevens (emailadres en mobiel telefoonnummer) van mijn overleden echtgenote stonden op haar naam en ik wil die wijzigen in mijn gegevens.

Het  emailadres kan ik zonder problemen wijzigen.

Haar mobiel telefoonnummer (Mobile 10) wijzig ik mijn mobiel nummer (Pay & Go), kies “wijzigingen opslaan” en krijg ik de boodschap: Profiel met succes bijgewerkt.

Wanneer ik de volgende maal terug inlog zie ik dat het mobiele nummer niet gewijzigd is.

Mijn vragen:

Is dit omdat mijn mobiel nummer een Pay&go is dat dit niet werkt? Of is er een andere oorzaak?

Kan ik op mijn mobiel nummer een abonnement Mobile 10 nemen en op het mobiele nummer van mijn overleden echtgenote (dat ik graag nog een tijdje wil behouden) een Pay&Go?

Of is het eventueel mogelijk die 2 mobiele telefoons van abonnement te switchen?

Indien niet: kan de belwaarde die nu op mijn Pay&Go staat terugbetaald worden of in mindering gebracht worden bij de volgende factuur of ben ik die kwijt?

Dank voor je antwoord,

Fredje3

icon

Beste antwoord door DaisyS 14 April 2021, 09:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Fredje3 Graag gedaan!

DaisyS,

Zal ik doen.

Bedankt voor je antwoord.

Reputatie 7
Badge +5

@Fredje3 Voor wijzigingen aan je MyProximus profiel raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen.