Beantwoord

Login myproximus werkt niet meer

  • 20 September 2019
  • 4 reacties
  • 839 Bekeken

Sinds een tijd werkte mijn studio100 login niet meer en vorige week eindelijk tijd om dit trachten te verifieren.

Spijtig genoeg vast gesteld dat ook myproximus login niet meer werkt.
Volgende stappen meermaals geprobeerd:
  • wachtwoord vergeten: resultaat melding "uw e-mailadres werd niet teruggevonden"
  • opnieuw registreren: melding "dit emailadres is al in gebruik"
  • opnieuw registreren met activatiecodes factuur en andere email: "foutieve factuurdatum en/of activeringscode"
Dus toen dacht ik, ik zal 'even' naar de Proximus helpdesk bellen zij zullen dit wel kunnen oplossen maar...
dit verliep niet helemaal zoals verwacht.

Korte samenvatting:
Enkele keren gebeld, telkens opnieuw ganse uitleg gedaan (lijkt me alsof Proximus geen calls meer registreert, dossiers worden niet meer opgemaakt volgens mij)
Dus elke keer opnieuw uitleg, zelfde vragen, zelfde testen en uiteindelijk resultaat is dat "experts" terug zullen contact opnemen met mij.
Ondertussen heb ik een 5-tal keer gebeld en 1x gechat maar ik lijk niet dichter bij een oplossing te komen.

Wie kan me helpen, ik ben bijna ten einde raad en niet in staat om nog 5x gelijkaardige telefoontjes te voeren. (bij het laatste telefoontje vroegen ze of ik wel echt goed geprobeerd had? Ze hebben me via mail de oplossing doorgestuurd: Geen toegang tot MyProximus?)

Hopelijk kan iemand van de 'experts' dit probleem snel trachten te verhelpen... telefonisch/via chat lukt het alvast niet. 😞
icon

Beste antwoord door HadewychT 23 September 2019, 09:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Glen,

Ik heb een dossier (43119308) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en weer in orde brengen.
Alvast de excuses voor het ongemak.

Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +4
Mijn excuses voor je problemen om het via de telefoon opgelost te krijgen. Ik heb nu in ieder geval een aanpassing gedaan aan je profiel waardoor je mailadres terug juist gekopeeld is aan je My Proximus. Je zou op je skynet-mail ook een nieuw wachtwoord gekregen moeten hebben.
Dag Glen,

Ik heb een dossier (43119308) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en weer in orde brengen.
Alvast de excuses voor het ongemak.

Mvg, Koen


Bedankt, Koen!
Mijn excuses voor je problemen om het via de telefoon opgelost te krijgen. Ik heb nu in ieder geval een aanpassing gedaan aan je profiel waardoor je mailadres terug juist gekopeeld is aan je My Proximus. Je zou op je skynet-mail ook een nieuw wachtwoord gekregen moeten hebben.

Bedankt Hadewych, jij hebt mijn login problemen inderdaad kunnen verhelpen.
Via deze weg is het inderdaad in orde gekomen!

Reageer