Vraag

Laden van Facturen en Verbruik in MyProximus oneindig lang: niet zichtbaar


Als ik inlog op MyProximus en wil naar Mijn Facturen en Verbruik gaan, blijven de cirkeltjes oneindig lang laden en verschijnt er niets. Dit op elke browser die ik gebruik (Chrome, MS Edge, Firefox,...). 
 

Helaas voor jullie kan ik hierdoor mijn betalingen ook niet zien en kan ik dus niets betalen… Kan u dit oplossen?

 


11 reacties

@LarsDV heb je dit ook als je het bv probeert met de app versie op je smartphone bvb.

anders moet je het eens proberen als je via mobiel internet verbonden bent met je smartphone.

net eens geprobeerd op mijn laptop > http://myproximus.be  en heb het zelfde voor blijft maar draaien

 

Mss dat als je het wat later probeert het wel zal lukken, de netwerken worden in deze tijden ook zwaar belast...

Reputatie 7
Badge +1

Als ik inlog op MyProximus en wil naar Mijn Facturen en Verbruik gaan, blijven de cirkeltjes oneindig lang laden en verschijnt er niets. Dit op elke browser die ik gebruik (Chrome, MS Edge, Firefox,...). 
 

Helaas voor jullie kan ik hierdoor mijn betalingen ook niet zien en kan ik dus niets betalen… Kan u dit oplossen?

 

Heb hetzelfde probleem. Bij mij hapert ook deals en experience. Kan aan geen wedstrijd meer meedoen 😷🤗🤔

ik heb nog eens geprobeerd en nu werkt het weer normaal als ik inlog op http://myproximus.be 

kan facturen raadplegen enz…...

Reputatie 7
Badge +1

ik heb nog eens geprobeerd en nu werkt het weer normaal als ik inlog op http://myproximus.be 

kan facturen raadplegen enz…...

@Martin Dat bedoel ik niet op de app, iPhone en iPad, werkt dit niet Meer. Of hij laadt niet of een error foutmelding. 

ok op de app heb ik het nog niet geprobeerd, via mobile netwerk ook niet ?

Reputatie 7
Badge +1

ok op de app heb ik het nog niet geprobeerd, via mobile netwerk ook niet ?

@Martin Heb je het al geprobeerd. Bij mij laad de Enjoy in Myproximus app nog steeds niet. Heeft daar iemand nog meer last van 😷😉🤗

Reputatie 6
Badge +3

Dan is het meer een webserver probleem aangezien het probleem zich zowel voordoet via de app als in webbrowser.

Ter bijkomende info: verschillende pagina’s die ik vandaag geopend heb van proximus bleven rondjes dragen

Reputatie 7
Badge +3

@LarsDV 

kan je het betrokken klantennummer in je profiel aanvullen?

Vandaag heb ik nog geen probleem ondervonden met openen tabblaren allerlei in myProximus

Heb je je aanrekening per post of mail niet toegekregen ? Wil je duplicaat ?

groeten

Tina

@LarsDV

kan je het betrokken klantennummer in je profiel aanvullen?

Vandaag heb ik nog geen probleem ondervonden met openen tabblaren allerlei in myProximus

Heb je je aanrekening per post of mail niet toegekregen ? Wil je duplicaat ?

groeten

Tina

Dag Tina,

Dit is aangevuld. Ik ben klant via mijn werkgever. Daardoor kan ik de facturen niet zien in de app. Vroeger ging dit wel via de website, maar nu dus al een tijd niet meer. De cirkeltjes blijven nog altijd ronddraaien. Niet echt de meest gebruiksvriendelijke interface daar.

Ik heb ooit gevraagd om de facturen via mail te krijgen maar die is blijkbaar nooit doorgekomen.

Kan u deze doorsturen? 

Reputatie 7
Badge +3

@LarsDV Je kan de facturen enkel raadplegen als je beheerder bent van je MyProximus account. Aangezien jouw gsm-abonnement op naam staat van de werkgever, kan jij geen beheerder zijn. Je hebt daarom een gebruikersaccount op MyProximus. Ik zie dat de verzendingsmethode van de factuur sinds 15/03/2017 ingesteld staat op ZOOMIT. Via de online banking app of site van uw bank kan je de facturen raadplegen op ZOOMIT. Indien je maandelijks de factuur per mail wenst te ontvangen, dan zal ZOOMIT worden gedeactiveerd. Wens je dit aan te passen? Groetjes, Antonella

Reageer