Beantwoord

Krijg geen toegang tot MyProximus


Als ik vanuit de hoofdpagina van Proximus in myProximus wil gaan lukt dat heel zelden. Ik krijg een blank scherm met in het midden de melding "Even geduld alstublieft. MyProximus wordt geladen..." Daaronder een wieltje en dat blijft maar draaien.
Ik wacht 10 minuten, of langer, zelfs een half uur, er komt gewoon niets. Met de return button in de browser terug gaan helpt niet want ik blijf hangen in het "Even geduld scherm".

We hebben hier geen supersnel internet van Proximus, maar supertraag internet. ( 1,88/0,20 Mbps )
Ik heb de app myProximus op mijn smartphone geïnstalleerd, maar daar krijg ik geen overzicht van het verbruik van mijn vaste internet.
Ik heb alleen vast internet. Is er geen mogelijkheid dat het verbruik van mijn vast internet ook in de app kan opgevraagd worden?
Wanneer komt men hier vectoring vdsl2 leggen ?
icon

Beste antwoord door SamuelD 4 July 2016, 14:34

Bekijk origineel

10 reacties

Of er VDSL2 gaat komen daar gaan de medewerkers van Prox moeten op antwoorden, maar je lkan al vragen dat ze je op ADSL2+ overschakelen want ik aan de snelheden die je opgeeft is dit blijkbaar nog niet het geval. Je kan dit ook eventueel vragen aan de Technische helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tjoeben,

Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dit kan je sturen naar Het Proximus Team.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen
Of er VDSL2 gaat komen daar gaan de medewerkers van Prox moeten op antwoorden, maar je lkan al vragen dat ze je op ADSL2+ overschakelen want ik aan de snelheden die je opgeeft is dit blijkbaar nog niet het geval. Je kan dit ook eventueel vragen aan de Technische helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
ADSL2+ is hier niet mogelijk, we zitten op ongeveer 6 Km van de centrale. Ik geloof dat ADSL2 maar tot 1200m gaat.
Vectoring VDSL2 gaat er wel komen, want men heeft hier in het dorp een paar jaar geleden al een ROP geplaatst. Maar blijkbaar ligt de glasvezel nog niet tot daar.
Toch hartelijk dank voor uw antwoord.
Dag Tjoeben,

Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dit kan je sturen naar Het Proximus Team.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen


Mijn gegevens zijn doorgestuurd via privé bericht.
Hartelijk Dank.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Tjoeben,

Ik heb jouw vraag doorgestuurd.

Ik hoop je heel snel feedback te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

AndyM
Reputatie 7
Badge +4
Tjoeben,

Helaas is er momenteel geen project of planning voor hier VDSL2 aan te bieden.

Alvast mijn excuses.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 1
Badge
Ben juist nieuw bij een Familus pack en kan niet inloggen op my proximus TV via app of PC8
Reputatie 7
Badge +4
Dirk, kan je me via een privé bericht even je klantennummer en je login van je MyProximus doorsturen aub? Grtjs, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 1
Badge
Heb zaterdag via de Chat contact gehad met een Proximus medewerker.Die zag dat de login geen getal kon zijn(mijn gebruikelijke login bij Proximus was numeriek).En ik moest die in mijn account veranderen in de vorm van een e-mail adres.En nadat ik die veranderd had kon ik inloggen op Proximus TV overal.
Reputatie 7
Badge +4
Ben blij dit te horen Dirk. Fijne dag nog toegewenst. Groetjes, Charlotte.

Reageer