Vraag

krijg geen activatiemail

  • 6 January 2020
  • 8 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben nieuw, ingeschreven via mijn buurman.

Na activatie van “my Proximus” word er zogenaamd een mail gestuurd naar mijn email adres en dat ontvang ik telkens NIET.

Zeker al 10x geprobeerd maar de mail om de account te bevestigen krijg ik niet, ook niet in de spammap of dergelijke.

 

Wat nu?

Wat heb ik gedaan:

  1. met de gegevens vanop de factuur… my proximus account gemaakt.
  2. emailadres geactiveerd, ook reeds mail van buur ontvangen, dus werkt wel.
  3. 10x en meer op link geklikt via My Proximus, maar krijg niets in mijn postvak in.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD Ik vind een account terug met je @proximus.be e-mailadres. Lukt het wel om in te loggen? Groetjes, Antonella

Ja, kan inloggen en ontvang email ook.

Maar krijg geen email toegestuurd als ik klik op de link op de pagina om “my proximus ” te activeren

En blijft natuurlijk maar 14 dagen geldig.

Reputatie 7
Badge +3

@ElzaD 

Dus je kan gewoon inloggen in MyProximus ?

ik zie wel staan succesful authenication 7-1-20… dus is het volgens mij in orde zo ? 

mvg,

Tina

Raar, maar wat ik bedoel is dit:

Als ik naar “my proximus” ga staat er onder: goedenavond Elza… een scherm waarin staat dat ik mijn emailadres moet valideren door te klikken op de link in de mail die men heeft opgestuurd.

Krijg er geen mail van en als ik in datzelfde scherm klik om terug een mail op te sturen.

 

Zal blijkbaar in orde zijn nu!

Reputatie 6
Badge +3

Kijk ook eens in de SPAM of ongewenste mail map in uw mailprogramma of daar de activatiemail niet in terug te vinden is. Maar aangezien tina.b zegt dat de authenticatie geslaagd is, dan is alles al in orde.

Is vandaag maar pas in orde gekomen doordat ik een herinneringsmail gekregen heb met daarin de link.

Reputatie 7
Badge +3

ok, oef, @ElzaD , eind goed, al goed….

Reageer