Vraag

Kan verbruik niet opvolgen

  • 29 July 2019
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

Badge
Al meer dan een jaar kan ik mijn verbruik niet meer opvolgen, niet via internet en niet via de app. Lang geleden voor gebeld moest ik de app herinstalleren, zonder resultaat.

Vorig weekend gebeld en er zou niets verouderd zijn, maar een probleem zijn bij proximus, er is een ticker gemaakt en kan tot 10 dagen duren

Soms heb ik de indruk dat men het zelf niet weet wat het probleem is en hoe op te lossen, voor de klanten is dit wel balen!!


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag buelensg,
Hiervoor werd een dossier opgemaakt waarvan ik het dossiernummer heb toegevoegd aan je profiel.
Het duurt normaalgezien 10 werkdagen eer een dossier in behandeling wordt genomen, maar jouw dossier heb ik nu op mijn naam genomen om de achterliggende oorzaak van het probleem in onze systemen op te lossen. Zodra ik meer nieuws voor je heb, hou ik je op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag buelensg,
Zou je kunnen kijken op MyProximus (online en app) als het nu wel lukt? Als je niet dadelijk resultaat ziet, kan je dan cookies en surfgeschiedenis verwijderen voor online en voor de app deze eraf gooien en opnieuw installeren? Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Antonella
Badge
Dag AntonellaD,

Alles werkt terug en het verbruik is te zien en op te volgen!
Bedankt!

mvg,
Geert B
Reputatie 7
Badge +3
Super! Dank je wel voor de info! 😀
Groetjes,
Antonella